بازی GreedFall II: The Dying World چند ماه دیگر در Steam عرضه می‌شود

در جریان رویداد NACON Connect 2024، استودیو فرانسوی Spiders اعلام کرد که بازی GreedFall II: The Dying World چند ماه دیگر در Steam با دسترسی اولیه عرضه خواهد شد.

به نظر می‌رسد که چند بازی‌ساز از این استودیو در مورد بازی صحبت کرده‌اند. موضوع اصلی بازی GreedFall II: The Dying World اکتشاف خواهد بود، زیرا استودیو می‌خواست که تمرکز بیشتری روی این جنبه بگذارد. سبک هنری هنوز الهام گرفته از رامبرانت است و به عصر طلایی اسپانیا توجه می‌کند که البته در مقایسه با قسمت اول بهبود یافته است. بازی GreedFall اولی، در جزیره Teer Fradee جریان داشت. اکنون این دنباله در قاره Gacane اتفاق می‌افتد، قاره‌ای قدیمی که پر از بسیاری از کشورهای بزرگ است، مانند اروپا در قرون وسطی.

قهرمان داستان بازی اول، De Sardet، جزیره Teer Fradee را کشف کرد و اکنون در GreedFall II: The Dying World پلیرها در نقش یک فرد بومی که به قاره می‌رسند قدم می‌گذارند. همانطور که در عنوان ذکر شد، Gacane به دلیل شیوع طاعون Malichor، دنیایی در حال مرگ است و توسط جنگ‌های مداوم بین ملت‌ها ویران شده است. GreedFall II، درست مانند نسخه پیشین خود، همراهان شخصیت اصلی را به جناح‌های مختلفی مرتبط می‌کند. به این ترتیب، برخی از همراهان ممکن است بسته به انتخاب پلیر، در تمام ماجراجویی همراه با شخصیت اصلی نباشند. به طور کلی پایان‌های متعددی برای این بازی غیر خطی در نظر گرفته شده است.

استودیو Spiders همچنین سیستم مبارزه را به گونه‌ای تغییر داده که تاکتیکی‌تر به نظر برسد. در حالی که بازی اول تا یک گروه متشکل از شخصیت اصلی و دو همراه محدودیت داشت، GreedFall II: The Dying World کنترل کامل یک گروه چهار شخصیتی را امکان‌پذیر می‌کند. هنوز صحبتی در مورد مدت زمان ماندن بازی به صورت Early Access در PC وجود ندارد، ولی روی پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری S|X انتشار کاملی اتفاق خواهد افتاد.

پست های مرتبط

روش حل کردن معمای سکه در بازی Silent Hill 2

نسخه بازسازی‌شده بازی Red Dead Redemption با قیمت 49.99 دلار در 29 اکتبر برای PC عرضه می‌شود

طبق یک پژوهش جدید 53% از گیمرها بازی‌های تک‌نفره را ترجیح می‌دهند