بازی Prince of Persia: The Lost Crown احتمالاً برای مک، آیپد و آیفون پورت شود

گزارش شده که پس از بازی Assassin’s Creed Mirage، بازی Prince of Persia: The Lost Crown از یوبیسافت برای مک‌های مختلف اپل عرضه می‌شود. این بازی شاید حتی برای آیپد و آیفون هم پورت شود. برخلاف عناوین مختلف AAA که از یوبیسافت دیده‌ایم، بازی The Lost Crown رویکرد متفاوتی در گیم‌پلی دارد.

این گزارش توسط Dame Tech ارائه شده که قبلاً اشاره کرده بود بازی Baldur’s Gate 3 احتمالاٌ در سال 2025 بر روی دستگاه‌های مختلف اپل عرضه شود. اکنون این فرد در یک پست توییتری اظهار داشت که بازی Prince of Persia: The Lost Crown برای مک عرضه خواهد شد. وی همچنین اشاره می‌کند که جزئیات بیشتری در جریان رویداد Ubisoft Forward در 10 ژوئن، همان روزی که اپل سخنرانی اصلی خود را در WWDC 2024 آغاز می‌کند، ارائه خواهد شد.

این احتمال وجود دارد که مدیران مختلفی از یوبیسافت به سخنرانی اپل بیایند و پیش‌نمایش مختصری از آنچه در آینده انتظار می‌رود ارائه دهند. احتمالاً بازی Prince of Persia: The Lost Crown برای همه دستگاه‌های اپل عرضه خواهد شد، به این دلیل که بازی Assassin’s Creed Mirage که از نظر گرافیکی پیچیده‌تر بود، به آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس پورت شد. بازی Prince of Persia: The Lost Crown هم توسط تیم یوبیسافت توسعه داده شده و حتی سخت‌افزار نینتندو سوییچ هم آن را اجرا می‌کند، بنابراین این احتمال وجود دارد که این بازی بر روی گوشی‌های مختلف بدون مشکلات عملکردی اجرا شود.

از آنجایی که بازی Prince of Persia: The Lost Crown چندان سنگین نیست، احتمالاً حتی گوشی‌های آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس اپل هم قادر به اجرای این عنوان باشند، اما این شرکت احتمالاً این کار را نکند تا ارزش گوشی‌های آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس خود را بالا ببرد.

پست های مرتبط

اپل قصد دارد فناوری پنل OLED را به خط تولید مک‌بوک پرو بیاورد و آن‌ها باریک‌تر از قبل کند

گورمن می‌گوید که بدنه گوشی آیفون 17 بسیار نازک خواهد بود

تصویری از کیس شارژ حلقه گلکسی منتشر شد