بازی Project 007 دارای انیمیشن بی‌نظیری خواهد بود

IO Interactive، سازنده بازی هیتمن، در مورد کیفیت انیمیشنِ بازی Project 007 اهداف جاه‌طلبانه‌ای دارد. این توسعه‌دهنده بازی در حال استخدام انیماتور است و حساب توییتر این استودیو اظهاراتی از اعضای حال حاضر تیم انیمیشن را به اشتراک گذاشته تا داوطلبان را تشویق کند.

جاش گلیوز، انیماتور ارشد بخش گیم‌پلی Project 007 اظهار کرد: «ما انیمیشن این بازی را به سمت چیزی که نظیر ندارد سوق می‌دهیم. این مسئله به طور پیوسته چالش‌برانگیز و در عین حال ارزشمند است، زیرا تیم یکدیگر را برای دستیابی به جایگاه جدید تحت فشار قرار می‌دهند. شما به تثبیت انیمیشن‌های [جیمز] باند و دنیایی که ما می‌سازیم … کمک خواهید کرد.»

جما کاستا، انیماتور ارشد بخش سینمایی، در مورد حس هیجان‌انگیزی که بین تیم Project 007 وجود دارد، گفت: «ما یک تیم قوی داریم که تمام جنبه‌های فرآیند انیمیشن‌سازی را پوشش می‌دهد. هرکسی صاحب فضای خود است و در عین حال همکاری آزاد زیادی بین تیم‌ها وجود دارد. شما واقعاً در چندین جنبه از این فرآیند به صورتی کاربردی دست به کار می‌شوید. خیلی شگفت‌انگیز است که این مسئله در IOI به خوبی جواب می‌دهد. اشتیاق و انگیزه زیادی برای رشد وجود دارد.»

این تیم در حال استخدام یک انیماتور سینمایی، یک انیماتور گیم‌پلی و یک انیماتور چهره است، اما این تنها بخش کوچکی از نقش‌های فهرست‌شده در وب‌سایت IO Interactive است. جالب است بدانید که این استودیو تنها برای Project 007، به دنبال 22 نقش است. این با توجه به تاریخ معرفی (نه انتشار) بازی یعنی نوامبر 2020 عجیب به نظر می‌رسد. با این حال، صنعت بازی‌های ویدیویی به دلیل گردش بالای کارمندان خود شناخته شده است. به همین دلیل، این برای توسعه‌دهندگان غیرعادی نیست که در هر زمانی از توسعه بازی اقدام به استخدام کنند.

متأسفانه اطلاعات زیادی در مورد Project 007 وجود ندارد. تاکنون، IO Interactive تنها گفته است که این یک داستان کاملاً جدید از اولین جیمز باند خواهد بود. این توسعه‌دهنده اخیراً دفاتر جدیدی را در استانبول و برایتون افتتاح کرده است تا Project 007 و یک پروژه دیگر را که در فوریه گذشته رونمایی شد، توسعه دهد. با این حال، تا توسعه بازی دومی هنوز چند سال باقی مانده است، بنابراین باید بازی جیمز باند را زودتر ببینیم.

پست های مرتبط

روش حل کردن معمای سکه در بازی Silent Hill 2

نسخه بازسازی‌شده بازی Red Dead Redemption با قیمت 49.99 دلار در 29 اکتبر برای PC عرضه می‌شود

طبق یک پژوهش جدید 53% از گیمرها بازی‌های تک‌نفره را ترجیح می‌دهند