بازی Sea of Thieves برای پلی‌استیشن 5 پرفروش‌ترین پیش‌فروش در میان بازی‌ها شد !

بازی Sea of Thieves در ماه مارس سال 2018 توسط استودیو Rare برای ویندور و ایکس‌باکس منشتر شد و امسال هم برای پلی‌استیشن 5 در سی‌ام آوریل منتشر می‌شود. این بازی در حال حاضر پرفروش‌ترین پیش‌فروش در فروشگاه‌های پلی‌استیشن ایالات متحده و اروپا به حساب می‌آید.

این بازی انحصاری کنسول سابق Xbox چند روز پیش برای پیش‌سفارش در کنسول سونی در دسترس قرار گرفت و همانطور که توسط تحلیلگری به نام Benji Sales مشاهده شد، در حال حاضر در صدر جدول پیش‌فروش در ایالات متحده قرار دارد و به این معنی است که بازی Sea of Thieves رکورد پیش‌فروش سایر فرنچایزهای محبوب از جمله MLB The Show 24 ،Dragon’s Dogma 2 و Elden Ring: Shadow of the Erdtree را زده است. اگرچه این تحلیلگر فقط به فروشگاه‌های پلی‌استیشن ایالات متحده اشاره کرد، اما این بازی در صدر جدول پیش‌خرید در فرانسه و آلمان و حتی بریتانیا هم قرار دارد. در اسپانیا، این بازی در حال حاضر رتبه سوم را از آن خود کرده است.

استودیو Rare چند روز پیش نوشت: «بازی Sea of Thieves اکنون برای پیش‌سفارش در پلی‌استیشن 5 در دسترس است و سه نسخه جدید امروز در پلی‌استیشن استور عرضه می‌شوند. پلیرهای مشتاق اکنون این گزینه را دارند که نسخه Deluxe ،Standard یا Premium را از فروشگاه پلی‌استیشن پیش‌خرید کنند و از امتیازات و پاداش‌های متنوعی بهره ببرند.» کسانی که بازی را روی PS5 پیش‌سفارش می‌کنند، به سلاح‌هایی در بازی از جمله Ruby Viper Cutlass ،Pistol ،Blunderbuss و Eye of Reach، و همچنین یک طوطی Scarlet Storm Parakeet به همراه لباس‌های Kraken و Sea Dog دسترسی خواهند داشت.

بازی Sea of Thieves پس از اینکه شرکت مایکروسافت تأیید کرد برخی از بازی‌های انحصاری قدیمی‌تر کنسول Xbox به کنسول‌های رقیب می‌آیند هدف پورت‌شدن قرار گرفت. این بازی با سایر پلتفرم‌های کنسول سونی پشتیبانی کامل از کراس‌پلی را ارائه می‌دهد. بازی Sea of Thieves یک تلاش جسورانه توسط استودیو Rare بود، اما این بازی در بسیاری از زمینه‌ها کمبود دارد. در حالی که گرافیک فوق‌العاده‌ای دارد و بازی جذابیت منحصر به فردی را ارائه می‌دهد، دنیای بازی ویژگی‌های زیادی ندارد و حس خلوت بودن را به پلیر منتقل می‌کند. کشتیرانی به همراه دوستان در ابتدا یک تجربه هیجان‌انگیز است، اما با آگاهی از اینکه کار زیادی برای انجام دادن وجود ندارد، پلیرها زود از بازی خسته می‌شوند.

پست های مرتبط

هیده‌آکی ایتسونو شرکت بازی‌سازی CAPCOM را ترک کرد

بازی نمادین چندنفره Wizard101 روی کنسول عرضه خواهد شد

مروری بر مشخصات فاش‌شده کنسول PS5 Pro پس از رویداد Gamescom 2024