بازی Shadows of Doubt در 26 سپتامبر عرضه می‌شود

مدت زیادی شده که بازی Shadows of Doubt در حالت Early Access در پلتفرم Steam قرار دارد. این بازی سال‌ها در حال توسعه بوده و در سال 2023 به حالت Early Access قرار گرفت.

این بازی سندباکسی (sandbox) در سبک کارآگاهی و مخفی‌کاری که توسط ColePowered Games توسعه یافته و توسط Fireshine Games منتشر شده با استقبال خوبی در Steam مواجه شد و امتیاز بسیار مثبتی را دریافت کرد. علاوه بر این، در جوایز استیم سال گذشته هم نامزد «نوآورترین بازی» شد. بازی Shadows of Doubt سرانجام یک تاریخ انتشار دارد: 26 سپتامبر. با پایان یافتن دوره Early Access، کسانی که مشتاق اجرای بازی روی کنسول‌های دیگر هستند، می‌توانند آن را روی پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری X|S خریداری کنند.

در بازی Shadows of Doubt شما به عنوان یک کارآگاه خصوصی بازی می‌کنید. هنگام تلاش برای یافتن یک قاتل زنجیره‌ای، باید شواهد را کشف کنید، مظنونان را ردیابی کنید، گزارش تماس‌ها را مرور کنید و خیلی از کارهای دیگر را انجام دهید. بازی در یک شهر کاملاً علمی تخیلی نوآر اتفاق می‌افتد، جایی که هر شهروند نام، شغل و اطلاعاتی دارد. این اطلاعات هم می‌تواند به شما در بازی Shadows of Doubt کمک کند و هم امکان دارد که مانع از پیشروی شما شود.

برای پیدا کردن یک قاتل زنجیره‌ای، می‌توانید پرونده‌های دیگری را در کنار انجام دهید تا مقداری پول نقد اضافی برای تهیه ابزارها و تجهیزات جدید بدست آورید و راحت‌تر قاتل را پیدا کنید. همچنین می‌توانید از پولی که به دست می‌آورید برای تزیین آپارتمان خود استفاده کنید. بازی Shadows of Doubt به شما این امکان را می‌دهد که به روش خودتان بازی کنید، به طوری که هم می‌توانید مخفیانه عمل کنید و هم با شهروندان ارتباط داشته باشید. از طرفی هم می‌توانید آنطور که قوانین گفته بازی کنید. انتخاب کاملاً با شماست.

بازی Shadows of Doubt در تاریخ 26 سپتامبر منتشر خواهد شد و به‌روزرسانی بزرگی دریافت خواهد کرد که شامل بهینه‌سازی و ویژگی‌های جدید نسبت به نسخه Early Access می‌شود. این ویژگی‌ها به‌طور خودکار برای کسانی که آن را روی کنسول خریداری می‌کنند گنجانده می‌شود. اخبار مربوط به این ویژگی‌ها هنوز منتشر نشده است. کسانی که می‌خواهند آن را در Steam خریداری کنند، باید 19.99 دلار بپردازند. قیمت نسخه فیزیکی برای کنسول هم 29.99 دلار خواهد بود.

پست های مرتبط

تا پایان ماه ژوئن سال 2024 پلی‌استیشن 5 به تعداد 61.7 میلیون واحد و ایکس‌باکس سری X|S به اندازه 28.3 میلیون واحد فروش داشته‌اند

کنسول پلی‌استیشن 5 پرو بهترین سیستم برای اجرای بازی GTA VI در زمان عرضه اولیه خواهد بود

یک تست بنچمارک از کنسول پلی‌استیشن 5 پرو افزایش محدوده رزولوشن پویا را نشان داد