بازی The Witcher 4 امسال وارد روند توسعه می‌شود

به گفته مدیر استودیو بازی‌سازی CD Projekt Red، آدام بادوفسکی، این استودیو قصد دارد فاز تولید بازی The Witcher 4 را امسال آغاز کند. این بازی با اسم رمز Polaris شناخته می‌شود و سه‌گانه جدیدی است که جهان فرانچایز فانتزی قرون وسطایی سری “Witcher” را گسترش می‌دهد که بیش از 75 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

این تیم قصد دارد تا اواسط سال 2024، 400 توسعه‌دهنده را جذب کند که روی این بازی کار کنند. این مسئله نشان می‌دهد که در حال حاضر توسعه مداوم Cyberpunk 2077 رو به پایان است. بازی The Witcher 4 دنباله‌ای است که طرفداران مدت‌ها در انتظار آن بودند. این شرکت ادعا کرده است که ساختن این بازی قرار است به یکی از اهداف اصلی استودیو تبدیل شود.

بازی The Witcher 4 که با نام Polaris هم شناخته می‌شود، در ماه مارس 2022 معرفی شد. با وجود اینکه احتمالاً نام آن The Witcher 4 هم نخواهد بود، ما در اینجا فعلاً به این بازی و پروژه آینده با استفاده از این نام اشاره می‌کنیم. در واقع، از قبل هم مشخص بود که نام آن چیز دیگری است. زمانی که CD Projekt Red بازی The Witcher 4 را معرفی کرد، نام بازی را با نام رمز Polaris برابر دانست و اظهار کرد که «این چیزی است که به آن می‌گویند.» کارگردان بازی The Witcher 4 یعنی Sebastian Kalemba، انیماتور اصلی سابق The Witcher 3 است که به عنوان کارگردان بازی The Witcher 4 معرفی شده است.

CD Projekt Red از چرخه توسعه بازی بدنام Cyberpunk 2077 چیزهای زیادی را یاد گرفته است و ما امیدواریم از یک راه‌اندازی فاجعه بار دیگر جلوگیری کند. برای پروژه بعدی خود یعنی Polaris یا The Witcher 4، آن‌ها از همان ابتدا دموها و بررسی‌های داخلی خود را روی کنسول اجرا می‌کنند و از راه‌اندازی فاجعه‌باری مثل Cyberpunk 2077 بر روی کنسول ها در سال 2020 جلوگیری می‌کنند. شایان ذکر است که بخش بزرگی از تیم توسعه بازی Cyberpunk 2077 به تیم توسعه بازی ویچر 4 می‌پیوندند.

مدیر عامل شرکت آدام بادوفسکی درباره زمان عرضه The Witcher 4 یا همان Polaris نظری نداده است. با این حال، خود او هم اشاره کرده است که تیم چیزهای زیادی از توسعه بدنام Cyberpunk 2077 آموخته است. در حالی که بادوفسکی هنوز جزئیات زیادی برای ارائه ندارد، می‌توانیم فرض کنیم که بازی The Witcher 4 – یا هر نام دیگری که در نهایت نامیده می‌شود – اولویت استودیو CD Projekt Red در آینده خواهد بود.

CD Projekt Red بیش از 1000 کارمند دارد، بنابراین اینکه 400 توسعه‌دهنده صرفاً روی بازی The Witcher 4 کار کنند، عدد قابل توجهی است. این امر به ویژه زمانی جالب توجه می‌شود که این استودیو بازی‌های دیگری هم در دست ساخت دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به دنباله بازی Cyberpunk 2077 با اسم رمز Orion اشاره کرد.

پست های مرتبط

هیده‌آکی ایتسونو شرکت بازی‌سازی CAPCOM را ترک کرد

بازی نمادین چندنفره Wizard101 روی کنسول عرضه خواهد شد

مروری بر مشخصات فاش‌شده کنسول PS5 Pro پس از رویداد Gamescom 2024