بنچمارک های مشکوک منتسب به کارت RTX 2080

 در طی این هفته بارها در مورد کارت های RTX شنیده ایم اما این کارت ها تنها مدل های Quadro RTX بودند که بیشتر برای مصارف رندرگیری و کارهای سنگین مورد استفاده قرار می گیرند. با انتشار تیزری از کارت های جدید، سر نخ هایی برای کارت های گیمینگ آینده انویدیا به دست آمده است که نشان می دهد کارت های گیمینگ جدید انویدیا با نام های RTX 20XX به بازار عرضه می شوند.

اما در این میان کاربری با نام “nvgtltest007” در بنچمارک هایی که از نرم افزار Singularity به دست آورده است، نتایجی از کارت RTX 2080 را منتشر کرد. در نتایج به دست آمده اسمی از کارت جدید انویا به چشم نمی خورد اما عملکرد بهتر در بنچمارک ها نسبت به کارت GTX 1080 Ti نشان از آن دارد که با نتایج کارت جدید انویدیا روبرو هستیم.

در نتایج به دست آمده این کارت توانسته است در حالت 4K و با استفاده از پردازنده نسبتا قدیمی i7-5960X که بروی 3 گیگاهرتز تنظیم شده بود، به متوسط 75.1 فریم در ثانیه در حالت عادی، 60.6 فریم در ثانیه در حالت تنظیمات متوسط و 57.4 فریم در ثانیه در حداکثر تنظیمات دست یابد. به طور کلی میانگین نتایج به دست آمده از این کارت 63.5 فریم در ثانیه بوده است که بهبود 50 درصدی را نسبت به کارت GTX 1080 Ti 11 GB نشان می دهد. حال باید منتظر ماند و دید که انویدیا در مراسم رونمایی از محصولات جدید خود، چه کارت هایی را برای گیمرها در نظر گرفته است.

پست های مرتبط

انویدیا قدم به خاورمیانه می‌گذارد : معامله بزرگ با شرکت قطری !

نسخه‌های آینده فناوری DLSS انویدیا می‌توانند از هوش مصنوعی برای ساخت تکسچرها، اشیا و کاراکترها استفاده کنند

بررسی ویدیویی عملکرد کارت گرافیک NVIDIA RTX 4070 Ti SUPER

1 دیدگاه

مشخصات کارت گرافیک های انویدیا RTX 2080 و RTX 2080 Ti فناوری .بنچیمو مرداد 28, 1397 - 3:42 ب.ظ
[…] از انتشار شایعات فراوان شامل عکس و مشخصات و همچنین بنچمارک هایی در خصوص کارت های گرافیک جدید انویدیا در ماه های گذشته، سرانجام قدرتمندترین محصولات انویدیا […]
دیدگاه بگذارید