بنچمارک کارت گرافیک جدید AMD VEGA 20 در بازی Final Fantasy XV

کارت گرافیک 7 نانومتری AMD VEGA 20 در بنچمارک های منتشر شده از بازی Final Fantasy XV ظاهر شد. با توجه به نحوه نامگذاری کارت گرافیک در بنچمارک ها، می توان حدس زد که نتایج مربوط به سمپل مهندسی (EP) کارت جدید ای ام دی است. در حال حاضر مشخصات دقیقی از VEGA 20 وجود ندارد اما 7 نانومتری بودن فناوری ساخت تراشه گرافیکی آن تائید شده است.

نتایج منتشر شده از وگا 20 نشان می دهد که با یک محصول ضعیف تر از GTX 1080 انویدیا و قوی تر از RV VEGA مواجه هستیم. تست ها در دو رزولوشن 2K و 4K انجام شده و شامل سه حالت تنظیمات گرافیکی Lite، Standard و High می شود. پرچمدار جدید انویدیا یعنی RTX 2080 Ti همانند سایر بنچمارک ها، در Final Fantasy XV نیز صدر نشین است و امتیازات به دست آمده توسط آن به صورت تقریبی دو برابر بیشتر از VEGA 20 است.

نکته جالب توجه در خصوص وگا 20، کسب امتیاز مابین GTX 1070 Ti به عنوان کارت ضعیف تر و GTX 1080 به عنوان رقیب قوی تر است تا وگا 20 عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد. جایگاه کارت های پیشین AMD مانند RX VEGA و VEGA 56 نیز در رده های پایین تری نسبت به دست پرورده جدید این کمپانی قرار دارد و به این ترتیب می توان گفت که وگا 20 در حال حاضر یکی از قدرتمندترین نمایندگان AMD در حوزه کارت گرافیک به شمار می رود.

وگا 20 با توجه به عدم معرفی رسمی و اعلام مشخصات، با نام رمز 66AF:C1 در چارت مقایسه بنچمارک ها قرار گرفته است. به زودی باید برای اعلام اولیه مشخصات و معرفی رسمی پرچمدار جدید AMD به انتظار بنشینیم تا کاربران طرفدار برند سرخ پوش با یک سورپرایز، شگفت زده شوند. نتایج کامل مربوط به بنچمارک های VEGA 20 در بازی Final Fantasy XV را می توانید در بخش گالری مشاهده کنید.

پست های مرتبط

انویدیا قدم به خاورمیانه می‌گذارد : معامله بزرگ با شرکت قطری !

نسخه‌های آینده فناوری DLSS انویدیا می‌توانند از هوش مصنوعی برای ساخت تکسچرها، اشیا و کاراکترها استفاده کنند

بررسی ویدیویی عملکرد کارت گرافیک NVIDIA RTX 4070 Ti SUPER