بی ام و سری 3 جدید در لباس ام پاور به همراه ویدیو


از روز گذشته که بی ام و سری 3 جدید معرفی شد، واکنش های مختلفی از سوی کارشناسان و دوستداران این برند در سراسر دنیا به گوش می رسد. بی ام و در سری 3 جدید تغییر اساسی را در ظاهر این خودرو در نظر نگرفته است، اما همان تغییر چراغ ها و سپرها باعث شده تا سری 3 جدید تا حدی در نمای پشت شبیه محصولات لکسوس شود. البته نمای جلوی خودرو خصوصاً در مدل هایی که از موتور قدرتمند استفاده می کنند، بسیار تهاجمی و جذاب شده است.

اما به رسم هر ساله بی ام و، با معرفی یک محصول جدید، باید منتظر مدل قدرتمند با کیت M پاور باشیم. در سری 3 جدید، سپر جلو و عقب همانند مدل های دیگر که از موتور 4 سیلند پایه استفاده نمی کنند شکل گرفته است. اما  قطعاتی مانند اسپویلر زیر سپر جلو، پنل مشکی کنار درها، آینه، جلو پنجره، ترمزها، باله در صندوق و اسپویلر زیر سپر عقب تغییر کرده و بیشتر قطعات از جنس فیبرکربن انتخاب شده اند.

ترمز ها با کالیبر قرمز رنگ و دیسک خنک شونده در این مدل حسابی تقویت شده اند و با رینگ های 20 اینچی، نمای جذابی را به این خودرو بخشیده است. نوشته M PERFORMANCE هم بروی پنل مشکی رنگ کنار درها قرار گرفته تا بیننده با دیدن آن متوجه شود با سری 3 معمولی روبرو نیست.

مشتریان برای داخل خودرو هم می توانند تریم های مختلفی را انتخاب کنند اما مهمترین تریم داخلی برای مدل ام پاور فرمان با یک نوار قرمز رنگ، استفاده از قطعات فیبرکربن در داخل خودرو، کفپوش مزین شده به ام پاور و استفاده از رنگ مشکی برای هیجان بخشیدن به کابین است.

پست های مرتبط

آموزش آپدیت جدیدترین بایوس مادربردهای گیگابایت تست عملکرد پردازنده

بررسی یکی از بهترین میکروفون های زیر 10 تومان MSI IMMERSE GV60 STREAMING

آموزش بروزرسانی بایوس و فعال کردن پروفایل اینتل در مادربردهای ایسوس