تاریخ رونمایی رسمی شیائومی می 9 با دوربین اصلی سه گانه

شیائومی که توانسته تا به الان عملکرد خوبی را در زمینه گوشی های هوشمند از خود نشان دهد، مخصوصا محصولات میان رده این شرکت ک توانستند با قابلیت های مناسب و قیمت های بسیار مناسب تر، کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند. شیائومی ردمی نوت 7 نیز یکی از همین گوشی های هوشمند بوده که با قدرت می شود گفت با توجه به قیمت بسیار مناسب با توج به مشخصات فنی در نظر گرفته شده، هیچ رقیبی ندارد و توانست در دو مرحله فروش، رکورد چشم گیری را از خود به جای بگذارد. حال شیائومی می 9 با مجهز شدن به دوربین اصلی سه گانه به عنوان پرچمدار این شرکت رونمایی خواهد شد.

گوشی شیائومی می 9

شیائومی می 9 با دوربین اصلی سه گانه و پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855

شیائومی تا کنون بیشتر تمرکز خود را برای تولید گوشی ها میان رده می گذاشت که قطعا هدف اصلی این شرکت نوپا، فروش بیشتر می باشد، اما گویا بعد از عملکرد خوب در زمینه گوشی های هوشمند میان رده، این بار گویا با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای شیائومی می 9، این محصول جدید به عنوان پرچمدار این شرکت معرفی خواهد شد.

تا به امروز اطلاعاتی از این گوشی هوشمند چندان نداشته ایم، اما با انتشار دو بنر اصلی برای مراسم رونمایی این گوشی هوشمند، توسط مدیر عامل این شرکت در رسانه اجتماعی چینی ویبو، تاریخ 20 فوریه (1 اسفند) همزمان با رونمایی گوشی های خانواده سامسونگ گکسی اس 10، برای معرفی رسمی شیامی می 9 در نظر گرفته شده است.

استفاده از دوربین اصلی سه گانه، شاید دلیل محکمی برای پرچمدار بودن این گوشی هوشمند نباشد، اما باید بدانید شیائومی می 9 از جدیدترین پردازنده 7 نانومتری کوالکام یعنی اسنپدراگون 855 بهره خواهد برد و قطعا تنها یم پرچمدار از چنین پردازنده ای استفاده خواهد کرد.

اما جالب تر اینکه با توجه به پرچمدار  بودن این گوشی هوشمند برای شیائومی، قیمت 436 دلاری در نظر گرفته شده برای شیائومی می 9 بسیار مناسب به نظر می رسد. احتمال حضور این گوشی هوشمند در نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا نیز ممکن خواهد بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !

آپدیت جدید OxygenOS 15 وان‌پلاس شباهت زیادی با iOS 18 اپل دارد