تجربه متفاوت استفاده از گوشی های کوچک با امکانات جالب (به همراه ویدئو)

یکی از جذاب ترین اتفاقاتی که تصمیم داشته ایم در وب سایت بنچیمو به آن بپردازیم معرفی محصولات خاصی بوده اند که برای مصارف خاصی تولید می شدند و جذابیت جالبی برای کاربران علاقه مند به حوزه تکنولوژی و گوشی های هوشمند دارند.  از طراحی لاکچری کاویار که برای آیفون ایکس اس مکس مورد استفاده قرار گرفت تا گوشی هوشمندی که با شباهت بسیار بالای خود با لپ تاپ را پیش از این مشاهده کردیم حال زمان آن رسیده است تا شما را با گوشی کوچک و جالبی آشنا کنیم.

گوشی های کوچک و جالب

قبل ها نیز شاهد گوشی های کوچک و حتی مینیاتوری بودیم البته نباید فراموش کنیم که در ابتدا مخصوصا در ایران گوشی های نوکیا و سامسونگ بودند که اولین بار به عنوان تفن همراه مورد استفاده قرار گرفتند و شاید کسی آن زمان گمان نمی کرد گوشی ها تا به این ابعاد برسند. اما جالب است بدانید گوشی های هوشمند کوچک دوباره مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفتند و حتی اگر استفاده چندانی جز تماس و ارسال پیام نداشته باشند هم بسیاری از کاربران دوست دارند در کنار گوشی های هوشمند خود، چنین گوشی را هم داشته باشند.

گوشی که در این ویدئو ملاحظه می کنید بسیار از طراحی جالبی بهره برده است و نه تنها داشتن چنین گوشی حس جالبی به طرفداران گوشی های سایز کوچک می دهد، می شود از این محصول برای کودکان استفاده کرد و شاید بهترین گزینه برای والدینی باشد که فرزندانشان علاقه مند به خرید گوشی می باشند.

بهتر است شما هم با ما به تماشای این ویدئو بنشینید و از این دیدن این گوشی بامزه لذت ببرید!!!!!

پست های مرتبط

سامسونگ دو سایز دیگر از حلقه گلکسی را عرضه می‌کند

طبق بنچمارک GFXBench تراشه A18 Pro عملکرد بهتر اما مصرف انرژی بدتری نسبت به تراشه A17 Pro دارد

اپل واچ سری 10 ابتدا قرار بود با سنجش فشار خون همراه شود اما طراحی جدید مانع از این کار شد