تریلر بازی Ride 3 با نرخ 60 فریم در ثانیه : موتور دوستان بشتابند

مسابقه در جاده های زیبا و جذاب در نقاط مختلف دنیا، افزایش آدرنالین و آزادی عمل در رقابت ها، از ویژگی های بازی جدید RIDE 3 است. بازی RIDE 3 تا چند روز دیگر به بازار عرضه می شود و کاربرانی که از پلتفرم های دسکتاپ، پلی استیشن و ایکس باکس استفاده می کنند، با کمی انتظار می توانند یک عنوان ورزشی جذاب را دریافت کنند.

بازی RIDE 3 این بار در کنار شبیه سازی قدرتمند، از یک ویژگی خاص با عنوان شخصی سازی همه جانبه سود می برد. شخصی سازی در این بازی پا را از ساخت یک موتور اختصاصی فراتر گذاشته و این بار با شخصی سازی منوی بازی برای اضافه کردن بخش های مونتاژ قطعات، در این بخش نه تنها ظاهر و پیشرانه موتور را سفارشی سازی می کنید؟، بلکه می توانید به راحتی تیونینگ اصولی را در قالب موتور اسپرت آموزش ببینید.

با این بازی یک تیونر حرفه ای شو و موتورت رو تیونیگ کن

و البته جالب است بدانید برای تیونینگ موتور خود می توانید آیتم هایی مانند موتور، اگزوز، کامپیوتر ECU، فیلتر هوا، ورودی تهویه فلاپ ها، افزایش آیرودینامیک، پیستون های فورج شده مسابقه ای، میل لنگ حرفه ای، افزایش پاشش سوخت، روغن موتور، سیستم خنک کننده، موتور الکتریکی و باتری برای موتورهای برقی، زنجیر، جعبه دنده، شیفترهای تعویض دنده، دیسک ترمز، کالیبرهای ترمز، لنت ترمز، سیستم تعلیق، آینه ها، فرمان، دسته ترمز، رینگ، لاستیک و فلاپ های جانبی را تغییر دهید.

در کنار این موارد گیمر می تواند بعضی از مدل های خاص را به سوپربایک تبدیل کند که در این صورت عملکرد موتور در مسابقات رده بالا به طور چشمگیری افزایش می یابد. برای درک بهتر از شبیه سازی این بازی باید بگوییم که کاربر حتی می تواند نوع رانندگی خود را نیز مشخص کند. بعد از انتخاب شخصیت مورد نظر خود و شخصی سازی چهره آن، می توانید سه مدل لباس و نوع رانندگی خود را مشخص کنید.

بازی RIDE 3 با سبک جدیدی از ژانر موتوراسپرت، در تاریخ 30 نوامبر برای Xbox One، PS4 و PC / Steam عرضه می شود. حال با ما همراه باشید با تریلری از این عنوان جذاب.

پست های مرتبط

تا پایان ماه ژوئن سال 2024 پلی‌استیشن 5 به تعداد 61.7 میلیون واحد و ایکس‌باکس سری X|S به اندازه 28.3 میلیون واحد فروش داشته‌اند

کنسول پلی‌استیشن 5 پرو بهترین سیستم برای اجرای بازی GTA VI در زمان عرضه اولیه خواهد بود

آموزش آپدیت جدیدترین بایوس مادربردهای گیگابایت تست عملکرد پردازنده

1 دیدگاه

بصیری آذر 3, 1397 - 4:49 ب.ظ
به این میگن بازی..بیصبرانه منتظرم
دیدگاه بگذارید