تصاویر جالب از نمونه های اولیه گوشی ویوو NEX با دو صفحه نمایش

ویوو اعلام کرده بوده، که قرار است اولین گوشی هوشمند خود مجهز به دو صفحه نمایش را تولید کند. کمتر از یک هفته پیش اطلاعات جالبی از ویوو NEX منتشر شد و نشان داد که این گوشی هوشمند تنها قرار نیست از دو صفحه نمایش بهره ببرد، در اقدامی جالب ویوو تصمیم گرفته است از صفحات نمایش با کیفیت سوپر آمولد برای این گوشی هوشمند خاص خود استفاده کند.

در خاص بودن این گوشی هوشمند هیچ شکی نیست، اما داستان از آن جا جالب می شود که بدانید تعداد محدودی از این گوشی هوشمند برای آزمایش و نمونه اولیه استفاده شده در اختیار کاربران قرار گرفته است. حال تصاویر واقعی از نمونه های اولیه این گوشی هوشمند منتشر شده است و دیگر خبری از تصاویر و کانسپت های پیش بینی شده نمی باشد.

نمونه های اولیه ویوو NEX

250 نمونه اولیه ویوو NEX

در گزارش منتشر شده با Kyle Xiao مدیر طراحی صنعتی ویوو یا بهتر است بگوییم طراح اصلی ویوو NEX، وی اعلام داشته است که تقریبا بیشتر از یک سالی می شود که نمونه های اولیه ویوو NEX تولید شده است و گروه طراحی این گوشی هوشمند خاص تا به حال چالش های زیادی را پشت سر گذاشته است.

در ادامه صحبت ها، Kyle Xiao اذعان داشته است ارائه نمونه های اولیه و در دسترس قرار گرفتن این گوشی های هوشمند برای کاربران، کمک شایانی برای تولید هرچه بهتر  نسخه نهایی این گوشی هوشمند  داشته است.

نکته جالب، رنگ بندی گوناگون برای این گوشی هوشمند می باشد. شاید تا قبل از انتشار این تصاویر ما فقط از دو رنگ آبی و مشکی برای این گوشی هوشمند مطلع بوده ایم، اما حالا همانطور که در تصاویر می بینید رنگ ها قرمز و سبز نیز برای ویوو NEX در نظر گرفته شده است.

نمونه های اولیه ویوو NEX

نمونه های اولیه برای انتخاب طرح نهایی

برخی از نمونه های اولیه این گوشی ها هوشمند در طراحی کلی نیز با یکدیگر متفاوت هستند. برای مثال لبه های در نظر گرفته شده برای برخی از گوشی های هوشمند با دیگر گوشی ها متفاوت می باشد. تفاوت های جزئی نیز در بریدگی های در نظر گرفته شده برای صفحات نمایش دیده می شود.

در برخی تصاویر منتشر شده، ویوو NEX بلند قد تر از آنچه که ما انتظار داشته ایم مشاهده شده است. در کل هدف ویوو از ارائه نمونه های اولیه رسیدن به بهترین نمونه ممکن برای رونمایی رسمی این گوشی هوشمند بوده است.

نمونه های اولیه ویوو NEX

در بین تصاویر منتشر شده، ویوو NEX سفید رنگی را مشاهده می کنید که گویا از متریالی با کیفیت پایین تر برای ساختش استفاده شده است. شاید ویوو با توجه به قیمت بالای در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، تصمیم دارد یک مدل مقرون به صرفه تر را نیز رونمایی کند.

نمونه های اولیه ویوو NEX

قرار است اوایل سال میلادی جدید 2019 بصورت رسمی رونمایی شود و پیش فروشش آغاز شود. به دلیل خاص بودن این گوشی هوشمند به احتمال زیاد همانند گوشی انعطاف پذیری سامسونگ تولید محدودی خواهد داشت.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آپدیت iOS 18 به آیفون 15 پرو و پرومکس اجازه می‌دهد تا با برنامه‌های شخص ثالت هم ویدیو فضایی ضبط کنند

اپل قصد دارد فناوری پنل OLED را به خط تولید مک‌بوک پرو بیاورد و آن‌ها باریک‌تر از قبل کند

گورمن می‌گوید که بدنه گوشی آیفون 17 بسیار نازک خواهد بود