تصاویر رسمی منتشر شده از هوآوی نوا 4 ای به همراه تاریخ رسمی رونمایی

هواوی بعد از رونمایی اولین گوشی هوشمند  خود با صفحه نمایش اینفینیتی o یعنی نوا 4 این بار نسخه ارزانتر این گوشی هوشمند را با نام هوآوی نوا 4 ای در تاریخ 14 مارس (23 اسفند) رونمایی خواهد کرد. این گوشی هوشمند بر خلاف مدل استاندارد خود از صفحه نمایشی با ناچ واتردراپ بهره خواهد برد. در حالی که پیش از این نیز شایعاتی از این گوشی هوشمند منتشر شده بود، این بار تصاویر رسمی از هوآوی نوا 4 ای منتشر شده که باهم به بررسی مشخصات در نظر گرفته شده برای این محصول جدید می پردازیم.

هوآوی نوا 4 ای، با طراحی زیبا در رنگبندی متنوع

طبق تصاویر منتشر شده همان گونه که مشاهده می کنید، این گوشی هوشمند حداقل در سه رنگ، آبی خاص، مشکی و سفید روانه بازار خواهد شد. البته پیش بینی می شود تنوع رنگی در نظر گرفته شده برای این محصول بیشتر از این باشد. از دیگر خصوصیات بارز مشخص در این تصاویر دوربین های سه گانه اصلی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد.

سنسور اصلی 24 مگاپیکسلی و سنسور 8 مگاپیکسلی عریض به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی عمقی برای عکاسی سه بعدی دوربین های اصلی سه گانه این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده. اما هوآوی برای دوربین سلفی این محصول میان رده خود نیز حرفی برای گفتن باقی نگذاشته، سنسور 32 مگاپیکسلی دوربین سلفی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، شما را برای خرید این محصول جدید مشتاق تر می کند.

صفحه نمایش 6.15 اینیچی با رزولوشن فول HD پلاس IPS LCD در نظر گرفته شده باعث شده تا سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شود. پردازنده اختتصای این شرکت، کایرین 710 به همراه رم 6 گیگبایتی و حافظه داخلی 128گیگابایتی، باتری 3340 میلی آمپری از دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

زمان انتشار iOS 18.1 همراه با Apple Intelligence مشخص شد

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند