تصاویر منتشر شده گوشی خاص ویوو NEX 2

ویوو هرچند شاید در عرصه گوشی های هوشمند شرکتی نوپا باشد، ولی با گذشت مدت کمی از خود نمایی، این شرکت نشان داده است که حرفی برای گفتن دارد. مخصوصا طراحی زیبا گوشی های هوشمند این شرکت همواره از سوی کاربران و کارشناسان جذاب و خاص بوده است، حال این شرکت گویا قرار است از گوشی خاص ویوو NEX 2 به عنوان جدید ترین محصول خود رونمایی کند.

ویوو NEX 2 مجهز به دو صفحه نمایش

ویوو برای اولین بار است که از محصولی با دو صفحه نمایش در قسمت جلو و پشت گوشی بهره می برد. این گوشی هوشمند قرار است به دو صفحه نمایش با کیفیت مناسب مجهز شود. همانطور که در دو تصویر بالا که ازاین محصول به بیرون درز پیدا کرده است مشاهده می کنید، در قسمت جلوی گوشی صفحه نمایش کامل با حداقل حاشیه و پشت گوشی در قسمت بالا سه سنسور برای دوربین اصلی و فضای باقیمانده به صفحه نمایش دوم این گوشی هوشمند اختصاص پیدا کرده است.

ویوو NEX 2 بدون دوربین سلفی

در قسمت جلویی این گوشی هوشمند ما محلی برای قرار گرفتن دوربین سلفی و یا سنسوری به این منظور مشاهده نمی کنیم. چنین تصمیمی به هرچه یکدست تر شدن صفحه نمایش این محصول کمک شایانی کرده است. البته با توجه به بهره بردن از دو صفحه نمایش شما برای گرفتن عکس های سلفی نیز می توانید از دوربین اصلی سه گانه با کیفیت بالا استفاده کنید. با این تفاصیل در نظر نگرفتن دوربین سلفی در راستای یکدست تر شدن صفحه نمایش انتخابی هوشمندانه به نظر می رسد.

مشخصات دیگر از ویوو NEX 2

به احتمال خیلی زیاد این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون 845 همانند چیپست استفاده شده در گلکسی نوت 9 بهره ببرد، توقع آن هم می رود که میزان رم 8 گیگابایتی برای ویوو NEX 2 در نظر گرفته شود. با توجه به آنچه در تصاویر مشاهده می کنیم صفحه نمایش 6.59 اینچی آمولد برای صفحه نمایش اصلی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. صفحه نمایش دوم نیز از نسبت تصویر 16 به 9 بهره خواهد برد.

در قسمت پشت گوشی صفحه نمایش، دوربین سه گانه و لوگوی ویوو در قسمت پایینی مشاهده می شود. در مورد قیمت و تاریخ انتشار این محصول هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

منبع : gsmarena

پست های مرتبط

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !

آپدیت جدید OxygenOS 15 وان‌پلاس شباهت زیادی با iOS 18 اپل دارد