تصویر منتشر شده از نمونه اولیه گوشی هوشمند جدید وان پلاس

وان پلاس بعد از معرفی 6T و فروش فوق العاده این گوشی هوشمند، بخصوص در ایالات متحده و آمریکا. حال بسیاری از کاربران منتظر محصول جدید این شرکت می باشند. وان پلاس با عملکرد خوبی که داشته است حال توقعات را نسبت به خود بالاتر برده و قطعا با توجه به همه گیر شدن نسل پنجم شبکه های اینترنتی و اعلام سامسونگ و ال جی برای رونمایی از گوشی های هوشمند با قابلیت پشتیبانی شبکه 5G، وان پلاس نیز قصد تولید گوشی هوشمندی با چنین قابلیتی را دارد.

وان پلاس 6T

تصویر نمونه اولیه گوشی هوشمند جدی وان پلاس

به احتمال زیاد گوشی بعدی این شرکت طبق روال نامگذاری وان پلاس قرار است با نام وان پلاس 7 رونمایی شود. از جمله اتفاقات قابل پیش بینی برای این گوشی هوشمند بهره بردن از مودم یا قابلیت پشتیبانی شبکه 5G می باشد.

از جمله نکته های جالب تصویری که مشاهده می کنید. مدیر شرکت  Pete Lau در حال توضیح اسلایدی می باشد که درباره طرح اولیه در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند جدید وان پلاس می باشد.

اما با کمی دقت می بینیم که این طرح تنها یک طرح نیست و گویا به مرحله تولید نمونه اولیه هم رسیده است. در تصویر در دست کارمند این شرکت گوشی را مشاهده می کنید که همانند طرحی است که بر روی اسلاید نمایش داده می شود و نسخه ی قرمز رنگ دیگری نیز بر روی میز قرار گرفته است.

از نکته های جالب دیگر تغییر بسیار بالای این گوشی هوشمند جدید می باشد. سری های قبلی گوشی های هوشمند وان پلاس از طرحی تقریبا هم شکل و البته زیبا بهره می بردند، اما طرحی که ما در تصویر مشاهده می کنیم بیشتر طرحی خاص هست نه زیبا. شاید بهتر باشد تا زمان رونمایی رسمی این گوشی هوشمند منتظر باشیم و به احتمال زیاد در نیمه دوم سال میلادی آینده 2019 رونمایی رسمی این محصول جدید وان پلاس اتفاق خواهد افتاد.

وان پلاس 6T به عنوان آخرین گوشی هوشمند این شرکت از دوربین اصلی دوگانه ای بهره برد، اما در طرح اولیه که در تصویر از این گوشی هوشمند جدید مشاهده می کنیم، برای دوربین اصلی مکان بسیار زیادی در نظر گرفته شده است و به احتمال خیلی زیاد این محصول جدید از سنسور های دوربین بیشتری به نسبت گوشی های هوشمند نسل های قبلی خود بهره خواهد برد.

منبع: phonearena

پست های مرتبط

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد

اپل گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد