تصویر کارت گرافیک AMD Radeon 7900 XT با دو کانکتور 8 پین منتشر شد

تصویر منتشر شده از AMD Radeon 7900 نشان از آن دارد که با یک نمونه اولیه طرف هستیم هرچند این نمونه با آنچه AMD در رویداد خود نشان داد تا حدی مطابقت دارد زیرا سه نوار قرمز رنگ بروی هیت سینک مشابه تصویر رسمی AMD است.

این تصویر گویا این است که این کارت طولانی‌تر از طراحی کارت گرافیک های مرجع سری Radeon 6900 است. اما در این میان همان پیکربندی کانکتور برق مانند GPU RDNA2 دیده می شود که کانکتور 8 پین دوگانه است. دو کانکتور 8 پین قطعاً نمی تواند مصرف برق بالای این کارت را تایید کند اما بر اساس گفته ها پرچمدار این نسل بیش از 300 وات توان حرارتی دارد. با اینکه تصویر مشخصات یک نمونه اولیه را پدیدار می سازد اما می توان تصور کرد که نمونه نهایی تا حد زیادی به این طرح پایبند است. خنک کننده سه فن و هیت سینک متراکمی که بسیار باریک تر از طرح RTX 4090 انویدیا است.

قطعاً با وجود برخی از مشکلات در تصویر می توان با قاطعیت گفت که این یک نمونه اولیه است. به طور مثال در تمام کارت های مرجع رائون در این سالها (کارت های رده بالا) بک پلیت یکپارچه ارائه می شود که این کارت فاقد آن است (شاید برای آزمایش ها برداشته شده). دومین مثال این است که PCB این کارت یک PCB قرمز رنگ است، در حالی که در این مدت AMD تنها به رنگ مشکی برد پایبند بوده و قطعاً رنگ PCB نمونه اصلی به رنگ مشکی است.

AMD اکنون قرار است سری Radeon 7900 خود را چند روز آینده معرفی کند و شایعه شده است که این محصول در اوایل دسامبر عرضه خواهد شد. قرار است حداقل دو کارت شامل 7900XT و 7900XTX بر اساس پردازنده گرافیکی Navi 31 با معماری RDNA3 و طراحی نوآورانه چیپلت معرفی شوند. بسیار مشتاق دیدن عملکرد و ظاهر این کارت هستیم. شما چطور؟

پست های مرتبط

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !

پنج دلیل که چرا باید پاور باکیفیت انتخاب کنیم