تصویر HANDS-ON منتشر شده از وان پلاس 7 / شایعه یا واقعیت

وان پلاس 7

وان پلاس 7 و 7 پرو قرار است به عنوان جدیدترین پرچمداران این شرکت تا چند روز آینده بصورت رسمی رونمایی شوند. بعد از موفقیت این شرکت، با تجربه وان پلاس 6 تی و فروش بسیار خوب این گوشی هوشمند، این بار وان پلاس می خواهد تا یک گوشی هوشمند با بهره بردن از بهترین امکانات فنی و طراحی بسیار زیبایی را روانه بازار کند. اما در حالی که بازار شایعات بسیار داغ است، تصاویر HANDS-ON از این گوشی هوشمند منتشر شده است.

صفحه نمایش بدون ناچ زیبا

در دو تصویر منتشر شده بیشترین اتفاقی که ما را مطمئن می کند که این تصاویر مربوط به پرچمدار جدید وان پلاس می باشد، صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند است.

پیش از این وان پلاس 6 تی از ناچ واتر دراپ بهره مند شده بود، اما شایعات خبر از مجهز شدن وان پلاس 7 به دوربین سلفی پاپ آپ می داد. در تصویری هم که مشاهده می کنید، صفحه نمایش بدون ناچ دیده می شود که احتمال استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ برای این گوشی هوشمند را تقریبا قطعی می کند.

وان پلاس 7

اما تصویر منتشر شده از پشت این گوشی نیز چندان واضخ نمی باشد. اخبار منتشر شده نوید استفاده از دوربین های اصلی سه گانه برای این گوشی هوشمند را می داد، و وان پلاس نیز اخیرا استفاده از این تعداد سنسور برای دوربین اصلی پرچمدار جدید خود را تایید کرده. اما در تصویر ما دو سنسور دوربین اصلی را مشاهده می کنیم البته سنسور سوم به احتمال زیاد با توجه به حالت صحبت کاربر، در زیر موهای این شخص پنهان شده است.

وان پلاس 7

به هر حال وان پلاس تصمیم دارد تا این بار قدرتمند تر از همیشه با رونمایی از یک گوشی هوشمند با بهره بردن از مشخصات فنی در حد و اندازه های بک پرچمدار، پا به عرصه رقابت با غول های قدرتمند این عرصه بگذارد. باید منتظر بود و دید وان پلاس 7 و 7 پرو از چه مشخصات فنی بهره مند خواهند شد. 24 اردیبهشت برای رونمایی رسمی این گوشی های هوشمند در نظر گرفته شده است.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

کل خط تولید سری آیفون 16 اپل از تراشه A18 بهره می‌برد !

مدل استاندارد شیائومی 15 از صفحه نمایش 1.5K LTPO و مدل پرو از صفحه نمایش 2K بهره می‌برد

سامسونگ احتمالاً مدل پایه را در سری تبلت‌های گلکسی تب اس 10 عرضه نکند