تغییراتی در خصوص نحوه ورود به سایت ایران خودرو برای خرید و ثبت اطلاعات

ایران خودرو در راستاي بهبود شرایط ثبت نام و ایجاد فرصتهاي برابر براي متقاضیان، تغییراتی در خصوص نحوه ورود به سایت جهت خرید و ثبت اطلاعات شخصی (پروفایل) انجام داده است. از مزایاي این تغییرات می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

فرصت هاي برابر در زمان ثبت نام براي تمامی متقاضیان

سامان دهی فرایندهاي نحوه ثبت نام

ایجاد شرایط مطلوب تر براي ثبت نام

لذا، با عنایت به تغییرات اعمال شده، می بایست متقاضیان محترم برای ثبت نام و خرید جهت دریافت کد کاربري و کلمه عبور در اسرع وقت اقدام نمایند. بدیهی است کلیه ثبت نام هاي اعلام شده فقط و فقط با کد کاربري و کلمه عبور مطابق با مراحل ذیل در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو امکان پذیر خواهد بود.

1 – متقاضیانی که براي اولین بار قصد خرید از ایران خودرو را دارند حتماً لازم است پس ازکلیک روي دکمه ثبت نام یا تنظیم رمز، جهت دریافت کلمه عبور و تکمیل اطلاعات شخصی (پروفایل) خود اقدام نمایید.

2 – متقاضیانی که قبلاً وارد سایت فروش اینترنتی شده و نسبت به خرید از شرکت اقدام نموده اند ولی کلمه عبوردریافت نکرده اند، لازم است قبل از فرایند ثبت نام، ازمنوي ثبت نام یا تنظیم رمزجهت دریافت کلمه عبور اقدام نمایند.

نکته مهم: ثبت نام و دریافت کلمه عبور در سایت فروش اینترنتی از الزامات خرید خواهد بود لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربري و کلمه عبور، امکان خرید در بخشنامه هاي اعلامی میسر نخواهد بود.

پست های مرتبط

زمستان در تنور: بررسی خنک‌کننده مایع پردازنده AORUS WATERFORCE X II 360 ICE گیگابایت

بررسی ویدیویی عملکرد کارت گرافیک NVIDIA RTX 4070 Ti SUPER

کامپیوتکس 2024 : دومین پلتفرم AM5 با چیپست X870E و X870 معرفی شد