تفاوت قیمتی 74 دلاری برای گوشی های 5G شرکت های چینی نسبت به گوشی های 4G

با توجه به فرا رسیدن سال 2019، حال همگان منتظر همه گیر شدن نسل جدید شبکه های اینترنتی می باشند. پیش از این در نمایشگاه CES 2019 که همین چندی پیش برگزار شد خبرهایی داغ زیادی راجع به اینترنت 5G به گوش رسید، از تمرکز هوآوی برای مجهز کردن گوشی های هوشمند خود به اینترنت 5G گرفته تا وعده وریزون و پشتیبانی از این شبکه های اینترنتی برای گوشی های هوشمند، نشان از هرچه نزدیک تر شدن به دسترسی اینترنت 5G داشتند.

گوشی های هوشمند 5G با افزایش 74 دلاری مواجه خواهند شد

در این میان بسیاری از کاربران کنجکاو بودن تا بدانند مجهز شدن گوشی های هوشمند به چنین شبکه های اینترنتی تا چه میزان قیمت این گوشی های هوشمند را افزایش میدهد. در آخرین اخبار منتشر شده شرکت های چینی عرصه گوشی های هوشمند از افزایش قیمتی 74 دلاری به نسبت گوشی های هوشمند 4G خبر دادند.

پیش از این دو کشور چین و امریکا برای ثبت نام خود به عنوان اولین کشور های پوشش دهنده شبکه های 5G رقابت سختی با یکدیگر داشتند، و این امریکا بود که توانست برای اولین بار برخی از شهرهای بزرگ خود را یه چنین پوشش شبکه اینترنتی مجهز کند. البته غول کره ای سامسونگ نیز وعده رونمایی از گوشی های هوشمند مجهز به مودم های جدید با قابلیت پوشش شبکه های 5G تا نیمه اول سال میلادی جاری را داده بود.

از جمله شرکت های که قرار است مودم هایی قابل پشتیبانی شبکه اینترنتی نسل پنجم در سال میلادی 2019 را رونمایی کنند می توان به کوآلکام، سامسونگ، هوآوی، اینتل و مدیا تک اشاره کرد.

حال باید منتظر بود و دید اولین گوشی های هوشمند مجهز به چنین مودم هایی ازکدامیک از شرکت های قدرتمند عرصه گوشی های هوشمند خواهند بود، قویترین احتمال برای چنین اتفاقی فعلا برای گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 پیش بینی می شود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

مسدود کردن قابلیت‌های هوش مصنوعی در موتور جست‌وجوی سافاری اپل تاثیر بزرگی به همراه نداشت

تعداد زیادی از کاربران آیفون با حمله فیشینگ مواجه شدند

کارشناسان همچنان از قیمت تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 اطلاعی ندارند !