جزئیات صفحه نمایش گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 10

سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

کم کم به روز رونمایی خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 نزدیک می شویم. این گوشی های هوشمند قرار است از بهترین امکانات روز دنیا بهره ببرند، و البته بعضی از امکانات در نظر گرفته شده تنها اختصاصی برای این گوشی های هوشمند در نظر خواهد گرفت، برای مثال صفحات نمایش اینفینیتی O که این روزها یکی از صفحات نمایش پرطرفدار استفاده شده گوشی های هوشمند جدید می باشد، جنس آمولد در نظر گرفته شده فقط بصورت انحصاری برای گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی اس 10 استفاده خواهد شد و بقیه شرکت ها حق استفاده از چنین صفحه نمایشی را ندارند. شرکت چینی BOE بصورت انحصاری صفحات نمایش آمولد را برای سامسونگ تواید خواهد کرد و این شرکت کره ای تنها شرکتی خواهد بود که می تواند از سنسور اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش بهره ببرد.

سامسونگ گلکسی اس 10

صفحه نمایش گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 10

گلکسی اس 10 پلاس گران قیمت ترین گوشی هوشمند این خانواده قرار است از صفحه نمایش 6.4 اینچی بهره ببرد، گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10E از صفحات نمایش 6.1 و 5.8 اینچی استفاده خواهمد کرد.

برای گوشی های هوشمند گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس رنگ های مشکی، آبی، سفید و سبز در نظر گرفته شده و در مقابل گلکسی اس 10E علاوه بر این رنگ بندی ها، با رنگ زرد رونمایی خواهد شد.

دو گوشی هوشمند گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس از قابلیت سنسور اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش بهره می برند و گلکسی اس 10E از چنین قابلیتی به احتمال زیاد در قسمت دکمه پاور استفاده خواهد کرد. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید صفحه نمایش قطعی در نظر گرفته شده برای این خانواده، ابعادی می باشند که گفته شد و مشخصات بیشتر را در تصاویر زیر مشاهده می کنید.

صفحات نمایش در نظر گرفته شده برای گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 10

تاریخ 20 فوریه یعنی 1 اسفند برای رونمایی این گوشی های هوشمند قدرتمند در نظر گرفته شده است، حال باید منتظر معرفی رسمی این گوشی ها و واکنش شرکت های رقیبی چون هوآوی باشیم.

پست های مرتبط

هر دو مدل آیفون 16 پرو و پرومکس اپل با لنز پریسکوپ مجهز می‌شوند

مدل‌های بعدی آیپد پرو احتمالاً مجهز به تراشه M5 اپل باشند

کل خط تولید سری آیفون 16 اپل از تراشه A18 بهره می‌برد !