حجم بازی Tekken 8 برای کامپیوتر، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس مشخص شد

Tekken 8، بازی موردانتظار در سری مسابقات King of Iron Fist، دارای حجم فایل عظیمی است که بسته به پلتفرمی که در آن بازی می‌شود، متفاوت است. طبق گفته PlayStationSize، نسخه PS5 بازی Tekken 8 به تقریباً 80 گیگابایت فضای خالی در کنسول نیاز دارد. این در حالی است که در رایانه شخصی به 100 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز دارد. همچنین حجم نسخه Xbox Series X/S هم تقریباً بین 80 تا 100 گیگابایت خواهد بود.

نیاز به فضای ذخیره‌سازی زیاد بازی Tekken 8 را می‌توان به عواملی مانند تکسچرهای HD برای مدل‌ها و مراحل دقیق شخصیت‌ها و همچنین حالت داستانی تک‌نفره و سایر حالت‌های بازی نسبت داد. ممکن است پلیرها نیاز به سازماندهی مجدد کتابخانه بازی کنسول خود برای قرار دادن Tekken 8 داشته باشند، ولی بعید است که در نصب آن با مشکل مواجه شوند، زیرا سایر بازی‌های AAA مانند Mortal Kombat 1 به حداقل 100 گیگابایت حافظه در PS5 نیاز دارند.
بازی Tekken 8 یکی از موردانتظارترین بازی‌هایی است که در سال 2024 عرضه می‌شود، این اتفاق پس از انتشار بازی‌های مبارزه‌ای Street Fighter 6 ،Mortal Kombat 1 و دیگر بازی‌های این سبک چشمگیر در سال 2023 است. انتظار می‌رود حالت داستانی بازی در Tekken 8 بزرگ‌تر از نسخه قبلی خود، یعنی بازی Tekken 7 باشد و به اندازه بازی‌های محبوبی مانند The Last of Us Part 1 و Tom Clancy’s Rainbow Six Siege برسد. افزایش نیاز به فضای ذخیره‌سازی برای Tekken 8 از روندی رو به رشد در صنعت بازی پیروی می‌کند، این در حالی است که بازی‌هایی مانند Street Fighter 6 و Call of Duty: Modern Warfare 3 هم افزایش قابل توجهی در اندازه فایل داشته‌اند. پلیرها می‌توانند بازی Tekken 8 را از 23 ژانویه 2024 ساعت 11 شب بر روی PS5 خود از قبل بارگذاری کنند. انتشار بازی برای 26 ژانویه 2024 تعیین شده است.

پست های مرتبط

هیده‌آکی ایتسونو شرکت بازی‌سازی CAPCOM را ترک کرد

بازی نمادین چندنفره Wizard101 روی کنسول عرضه خواهد شد

مروری بر مشخصات فاش‌شده کنسول PS5 Pro پس از رویداد Gamescom 2024