حساب پلی‌استیشن کاربرانی که بدون دلیل به حالت تعلیق درآمده بود پس از مدتی به حالت فعال برگشت

بسیاری از کاربران شبکه پلی‌استیشن روز دوشنبه گزارش دادند که حساب‌هایشان به طور غیرمنتظره‌ای برای همیشه به حالت تعلیق درآمده است. از صبح روز سه‌شنبه، بسیاری از افرادی که این پیام‌ها را دریافت کرده‌اند، اکنون می‌گویند حساب‌هایشان بازیابی شده است.

شرکت سونی حساب‌ پلی‌استیشن بسیاری از کاربران را بدون هیچ دلیلی به صورت دائمی مسدود کرد

در این میان برخی از آن‌ها با خدمات مشتری شرکت سونی تماس گرفتند در حالی که برخی دیگر این کار را انجام ندادند. اما در هر صورت نزدیک به یک روز پس از شروع این مشکلات، سونی به طور عمومی اظهار نظری نکرده است و در مورد موج ممنوعیت‌ها یا بازیابی‌های پس از آن پاسخی نداده است. در پیامی به یکی از کاربران پلی‌استیشن آمده است: «این حساب به‌دلیل نقض شرایط خدمات شبکه پلی‌استیشن و قرارداد کاربر، برای همیشه در شبکه پلی‌استیشن به حالت تعلیق درآمده است.»

مشخص نیست که مشکلات چقدر گسترده است. یکی از کاربران که دچار این مشکل شده بود گزارش داده است که پلی‌استیشن خود را به راحتی روشن کرده است و قادر به اجرای Baldur’s Gate 3 و Fortnite بوده است و همچنین بدون دیدن ممنوعیت به برنامه iOS PlayStation وارد می‌شده است. با این حال، پست‌های متعددی در جاهای مختلف درباره یک چیز مشابه وجود داشت، و نگاهی به حساب‌های پلی‌استیشن در فیس‌بوک و اینستاگرام ده‌ها نفر را نشان می‌داد که در چند ساعت گذشته اعلامیه‌های مشابهی را دریافت کرده‌اند. انجمن بازی ResetEra گزارش داد که بسیاری از مردم با این مشکلات مواجه هستند و خبرگزاری Verge هم شکایات زیادی از کاربران را دریافت کرد.

برخی از افرادی که این تعلیق ها را دریافت کردند به شدت ناراحت بودند، زیرا ممکن است پول زیادی را برای بازی‌های دیجیتال پلی‌استیشن خرج کرده باشند و در این صورت نمی‌توانستند به آن‌ها دسترسی داشته باشند. لازم به ذکر است که هیچ مشکل مربوط به شبکه یا حساب در صفحه پشتیبانی سونی در قسمت «اعلان‌های مهم» فهرست نشده است و این شرکت در حساب‌های اجتماعی PlayStation یا Ask PlayStation خود در توئیتر در مورد آن‌ها پستی ارسال نکرده است.

پست های مرتبط

مدل‌های بعدی آیپد پرو احتمالاً مجهز به تراشه M5 اپل شوند

دوچرخه برقی Amflow PL شرکت DJI در سه ماهه چهارم سال 2024 عرضه می‌شود

سامسونگ اولین تراشه 3 نانومتری مبتنی بر فناوری GAA را معرفی کرد : Exynos W1000