حلقه اپل در دست ساخت است : رقابت سخت با حلقه سامسونگ !

اپل همواره در بخش اندازه‌گیری معیارهای سلامت فعال بوده است. این شرکت اکنون در حال توسعه یک حلقه هوشمند برای اندازه‌گیری سلامت کاربر است. جالب اینجاست که به جز اپل، سامسونگ هم در حال برنامه‌ریزی برای عرضه Galaxy Ring خود در آینده‌ای نزدیک است.

اپل با عرضه اپل واچ در سال 2015 عمیقاً وارد مقوله سلامت شد. این پوشیدنی طیف وسیعی از سنسورها را در بر می‌گیرد که معیارهای مختلف سلامتی را اندازه‌گیری می‌کنند و آنها را به طور مداوم چک می‌کنند تا اقدامات حیاتی را ارائه دهند. اپل واچ راه درازی را پیموده است و این شرکت به تدریج الگوریتم‌های طراحی‌شده برای پیگیری سلامت را کامل کرده است. حلقه اپل تلاش‌های این شرکت را برای ارائه ویژگی‌های مرتبط با سلامت به مشتریان افزایش می‌دهد.

طبق گزارشی کلی از Electronic Times، اپل مدتی است که روی توسعه این حلقه کار می‌کند. با این حال، این شرکت در حال تجزیه و تحلیل است که چگونه بازار به لوازم جانبی مبتنی بر حلقه برای ویژگی‌های مرتبط با سلامت پاسخ می‌دهد. اخیراً گزارش شده بوذ که سامسونگ به دنبال عرضه Galaxy Ring خود در رویداد Unpacked 2024 است. این به اپل فرصت عالی برای آزمایش وضعیت بازار و قابل دوام بودن این ابزار پوشیدنی می‌دهد.

از آنجایی که کاربرد حلقه اپل برای اندازه‌گیری جنبه‌های مرتبط با سلامتی است، حدس زده می‌شود که ویژگی‌های فانتزی را در خود جای ندهد. حلقه اپل در مقایسه با اپل واچ احتمالاً محصول کم دردسرتری برای آیفون خواهد بود. علاوه بر این، قیمت آن به طور قابل توجهی کمتر از اپل واچ خواهد بود، زیرا یک دستگاه اختصاصی برای اندازه‌گیری معیارهای سلامتی است که احتمالاً هیچ ویژگی غیر از آن را به همراه ندارد. با این حال، جزئیات مربوط به این ابزار پوشیدنی بسیار کم است و باید دید که این شرکت چگونه آن را می‌سازد. در حال حاضر، سری حلقه Oura که از سال 2015 به بعد عرضه شد، بر بازار حاکم است. عمر باتری سومین نسل این حلقه با یک بار شارژ یک هفته تمام به طول می‌انجامد. احتمالاً اپل از این حلقه الگوهای زیادی بگیرد.

پست های مرتبط

سامسونگ در تولید انبوه تراشه Exynos 2500 به مشکل خواهد خورد

اپل قصد دارد دوام محصولاتش را حتی بیشتر از قبل افزایش دهد

ویژگی Smart Crossfade اپل در iOS 18 چگونه خواهد بود ؟