ده جایزه نوآوری در بخش های مختلف نمایشگاه CES 2020 مربوط به ام اس آی است!

ام اس آی اعلام کرد جوایز بخش های مختلف CES 2020 را از آن خود ساخته است. ده عنوان مختلف در بخش های گوناگون از جمله جوایز نوآری CES 2020 به شرکت تایوانی MSI تعلق گرفته است. این نمایشگاه از 7 تا 10 ژانویه سال 2020 در شهر لاس وگاس برگزار می شود.

ام اس آی با توسعه فناوری و گسترش محصولات خاص برای گیمرها و تولیدکنندگان محتوا توانست نظر داوران CES را برای دریافت جوایز مختلف جلب کند. لازم به ذکر است که جوایز نمایشگاه CES قبل از برگزاری نمایشگاه اهدا می شود پس میدانیم که این محصولات حتماً در نمایشگاه CES 2020 حضور دارند. در ادامه به چند مورد از این عناوین می پردازیم.

لپ تاپ MSI GT76 TITAN

جایزه نوآری CES 2020 در بخش سخت افزار رایانه ای و کامپوننت ها به لپ تاپ جی تی 76 تایتان ام اس آی تعلق گرفت. این لپ تاپ با پردازنده ای قدرتمند از نسل 9 اینتل و کارت گرافیک های انتخابی RTX 2080 و RTX 2070 به عنوان یکی از قدرتمند ترین لپ تاپ های دنیا شناخته می شود. نکته جالب در مورد این ل تاپ، پردازنده اورکلاک شده آن است. ام اس آی پردازنده GT76 TITAN را تا 5.0 گیگاهرتز اورکلاک کرده تا فریم کشی به سبک MSI شکل گیرد.

اما مهمترین بخش این لپ تاپ سیستم خنک کننده آن است. سیستم خنک کننده ای متشکل از 4 فن با تیغه های شخصی سازی شده و 11 هیت پایپ که به راحتی می تواند جریان هوای 2.25 برابر بیشتر را تولید کند. نمایشگر 17.3 اینچ با نرخ بروزرسانی تصویر 144 هرتز و حاشیه های باریک، شبکه جدید Wi-Fi 6 و شبکه 2.5 گیگابیت در ثانیه از دیگر ویژگی های این لپ تاپ است.

کامپیوتر MSI PRESTIGE P100

کامپیوتری برای تولیدکنندگان محتوا که از پس سنگین ترین کارها و رندرینگ محتوا بر می آید. ترکیب زیبایی، قدرت بالای سخت افزاری و مجموعه ای خنک، بهترین گزینه را برای کاربران خاص ارائه می کند. ام اس آی پرستیژ پی 100 را به راهکارهای خنک سازی عالی برای پردازنده ، پردازنده گرافیکی و منبع تغذیه در نظر گرفته است تا در نهایت با سیستم پایداری روبرو باشیم. ام اس آی این محصول را به پردازنده های Core i9 نسل 9 اینتل، 64 گیگابایت رم DDR4 و کارت گرافیک RTX 2080 Ti مجهز کرده است.

وجود نرم افزارهای اختصاصی Creator Center به کاربر این امکان را می دهد تا به راحتی قدرت پردازنده، رم و عملکرد کارت گرافیک را به صورت دلخواه تنظیم کند تا بهینه سازی های کاربردی را برای خروجی راحت تر و بهتر لحاظ کند.

کارت گرافیک MSI GEFORCE RTX 2080 TI LIGHTNING 10TH

کارتی با PCB شخصی سازی شده با مدار قدرت 19 فاز و 3 کانکتور 8 پین که قدرت بالای این کارت را نشان می داد. خنک کننده در این کارت به 3 فن TORX 3.0 تغییر پیدا کرد. نورپردازی که این سالها برای تولیدکنندگان بسیار مهم شده بود، در این کارت نه تنها در بدنه بلکه در فن ها نیز مورد استفاده قرار گرفت. این نورپردازی به لطف نرم افزاری اختصاصی Mystic Light، مدیریت بهتری را به کاربر هدیه می دهد. ام اس آی در بالای فریم کارت یک نمایشگر OLED قرار داد. نمایشگری که اطلاعات کارت را به نمایش می گذارد اما می توانید نمایش انیمیشن های سفارشی را بر عهده آن بگذارید.

اما مهمترین ویژگی این کارت، استفاده از پنل هایی از جنس فیبرکربن است. برای اولین بار بود که در یک قطعه سخت افزاری از متریال گران قیمت فیبرکربن استفاده می شد. کارت RTX 2080 TI LIGHTNING ساخته شده است تا رکوردها را جابجا کند. این کارت برای اورکلاکرها و گیمرهایی است که حساب بانکی پری دارند و البته به دنبال کارتی خاص و قدرتمند هستند. در نسخه 10 ساله این کارت، پنل های طلایی با پنل های نقره ای تعویض شدند تا ستاره بودن آن بار دیگر اثبات شود.

کامپیوتر MSI MEG Aegis Ti5

کامپیوتری تازه با طراحی خاص که چه در بخش طراحی و چه در بخش قدرت سخت افزاری عالی عمل می کند. ام اس آی این مدل را به جدیدترین پردازنده های Core i9 نسل 10 اینتل و کارت گرافیک RTX 2080 Ti مجهز کرده است. این کامپیوتر اولین سیستم بکپارچه شرکتی است که از شبکه 5G پشتیبانی می کند.

مانیتور گیمینگ MSI OPTIX MEG381CQR

یکی دیگر از محصولاتی که جایزه نوآوری را از آن خود ساخت مانیتور گیمینگ MSI OPTIX MEG381CQR است. این مانیتور گیمینگ با نمایشگر اولتراواید منحنی (احتمالا 1500R) از طراحی عالی و ویژگی های خاصی بهره می برد. یکی از مهمترین ویژگی های این مانیتور نورپردازی RGB با قابلیت همگام سازی با بازی است و دیگری نمایشگر OLED پایین مانیتور است که فرمان های تعاملی را به کاربر می دهد.

مانیتور گیمینگ قابل حمل MSI OPTIX MAG161

یک مانیتور گیمینگ قابل حمل برای عاشقان گیم که از پنل 15.6 اینچ استفاده می کند. این مانیتور با ضخامت 5 میلی متر از مشخصات هیجان انگیزی استفاده می کند.رزولوشن 1080 پیکسل با نرخ بروزرسانی تصویر 240 هرتز، پنل TN، ورودی های HDMI و پورت USB Type-C و قابلیت استفاده برای گیمرها و طراحان از ویژگی های این مانیتور است.

لپ تاپ MSI PRESTIGE 15

لپ تاپ MSI PRESTIGE 15 ساخته شده برای برای عکاسان، انیماتورها، آهنگسازان و هر تولید کننده محتوا. این محصول اولین لپ تاپ جهان بود که از پردازنده های نسل 10 اینتل استفاده می کرد. کارت گرافیک های سری GTX 16 انویدیا بریا این لپ تاپ قابل سفارش است. لپ تاپ پرستیژ 15 هم مانند دیگر محصولات پرستیژ برای خروجی بهتر محتوا از نرم افزار اختصاصی Creator Center استفاده می کند.

لپ تاپ MSI Creator 17

لپ تاپ MSI Creator 17 مانند لپ تاپ پرستیژ برای تولیدکنندگان محتوا ساخته شده است با این تفاوت که سخت افزار استفاده شده، کاربران حرفه ای تر را هدف خود قرار داده است. استفاده از پردازنده های نسل 10 اینتل و پردازنده های گرافیکی RTX انویدیا از مهمترین ویژگی های این لپ تاپ است.

پست های مرتبط

پنج دلیل که چرا باید پاور باکیفیت انتخاب کنیم

پردازنده Core Ultra 9 285K تا 26 درصد سریعتر از 14900K در بنچمارک V-Ray

لیست قیمت پردازنده‌های Core Ultra 200 اینتل فاش شد