دی‌لینک الماسی شد: محصولات دی‌لینک به سبد الماس‌رایان‌ایرانیان اضافه شد

روز گذشته اصحاب رسانه و فعالان حوزه فناوری مهمان شرکت الماس‌رایان‌ایرانیان بودند تا در این مراسم از نحوه عرضه و خدمات محصولات دی‌لینک مطلع شوند. بر اساس اعلام شرکت الماس‌رایان‌ایرانیان، محصولات دی‌لینک به سبد کالای این شرکت اضافه شده و از این پس کاربران و خریداران ایرانی می‌توانند جدیدترین محصولات این برند معتبر را با گارانتی 3 ساله الماس‌رایان‌ایرانیان خریداری کنند.

میزبانی الماس‌رایان‌ایرانیان با حضور مدیران این شرکت و البته مدیر منطقه دی‌لینک انجام شد. حضور مدیر منطقه دی‌لینک در این مراسم نشان از رویکردی پایدار و مستحکم در عرضه محصولات این شرکت با گارانتی و خدمات الماس‌رایان‌ایرانیان دارد. با توجه به اینکه در این سالها محصولات دی‌لینک از درگاه های مختلف راهی بازار کشور شدند، چنین مراسمی با حضور یک نماینده رسمی از برند، می‌تواند خبر خوش یک همکاری گسترده و برنامه‌ریزی شده را یاد‌آوری کند.

آقای هریسون آلبرت (مدیر منطقه دی لینک) در ابتدای این مراسم از نقشه راه این برند و آنچه تا کنون عرضه داشته گفت. اینکه در طی سالها فعالیت این برند، دی‌لینک بخش بزرگی از بازار جهانی را در اختیار داشته و با محصولات گسترده و استفاده از فناوری‌های روز ساختاری و تکنولوژی‌های برتر، طیف گسترده‌ای از محصولات شبکه را در اختیار کاربران قرار داده است. به گفته آقای آلبرت شاید بتوان امنیت بالای محصولات شبکه دی‌لینک (بر اساس امنیت داده‌ها)، تجهیزات کامل برای برپایی پلتفرم‌های ابری و شبکه و البته استفاده از هوش مصنوعی را به عنوان مهمترین شاخصه‌های این برند دانست.

وحید غرویان به عنوان مدیر شرکت الماس‌رایان‌ایرانیان، با تاکید بر همکاری دی‌لینک و الماس، به این نکته اشاره کرد که این همکاری یک نوع تعهد به کاربران داخلی است تا از عرضه قانونی و پایدار محصولات دی‌لینک در بازار اطمینان حاصل کنند. با توجه به مشکلات پیش رو به عنوان واردات محصولات شبکه به کشور، الماس‌رایان‌ایرانیان در تلاش است تا محصولات دی‌لینک را با ظرفیت موجود در خط تولید داخلی قرار دهد. وجود چنین برنامه‌ای نه تنها در اشتغال‌زایی کمک حال کشور است بلکه عرضه محصولات معتبر با همان برند شرکت مادر با کمک از پتانسیل‌های داخلی، اعتبار و پایداری حضور در بازار داخلی را تثبیت می‌کند.

پست های مرتبط

AOC مانیتور گیمینگ AGON PRO PD34 الهام‌گرفته از پورشه 911 را معرفی کرد

اینتل و BOE نمایشگر لپ‌تاپ 1 هرتزی را برای کاهش مصرف 65 درصدی معرفی کردند

فروش بسیار بد پردازنده‌های Ryzen 9000 با وجود مشکلات اینتل