رده اول فروش گوشی های هوشمند کشور تایلند برای گوشی های هوشمند اپو: شکست سامسونگ برای اولین بار

گوشی اپو اف 9

به نظر شخصی خودم شرکت های چون اپو، شیائومی، وان پلاس، گوگل و ویوو از شرکت های نوپایی هستند که واقعا باید به دلیل عملکرد بسیار خوب در عرصه گوشی های هوشمند، تبریک گفت. حال گویا کم کم کاربران نیز قبول کرده اند که برای هرچیزی هزینه آنچنانی را پرداخت نکنند در حالی که می توانند با هزینه ای بسیار مناسب تر گوشی های هوشمندی با امکانات عالی را خریداری کنند. گوشی های هوشمند شرکت اپو نیز با توجه به قیمت مناسب و قابلیت های مناسب کارابران بسیاری را به سمت خود جلب کند.

اپو پیروز میدان فروش گوشی های هوشمند در تایلند

سه ماهه آخر هر سال میلادی با توجه به نزدیک شدن به جشن کریسمس، نمونه خوبی برای تعیین میزان فروش گوشی های هوشمند در بازار جهانی می باشد. طبق آمار منتشر شده اتفاق جالبی رخ داده و اپو توانسته است بیشترین میزان فروش گوشی های هوشمند این شرکت را با وجود شرکت های قدرتمندی چون سامسونگ، هوآوی و اپل، به خود اختصاص دهد.

آمار فروش گوشی های هوشمند در بازار تایلند

در آمار منتشر شده، تعداد 4.9 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در این کشور فروخته شد، اپو توانست با اختصاص 22.2 درصد از فروش کلی، رتبه نخست فروش را کسب کرد، جالب است که به نسبت آمار سال گذشته اپو با افزایش 69.8 درصدی مواجه بوده که این اتفاق چیزی جز موفقیتی بزرگ برای این شرکت نیست.

گوشی اپو اف 9

سامسونگ با 21.1 درصد در رتبه دوم قرار گرفته، اما میزان فروش محصولات سامسونگ به نسبت سال گذشته، میزان 36.1 درصد کاهش فروش داشته است.

اما تعجب بر انگیزترین اتفاق آمار منتشر شده، میزان فروش بسیار کم 8.6 درصدی گوشی های هوشمند اپل در این کشور بوده، با توجه به سال گذشته، گوشی های هوشمند اپل با کاهش وحشتناک 52.2 درصدی مواجه شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

سامسونگ دو سایز دیگر از حلقه گلکسی را عرضه می‌کند

طبق بنچمارک GFXBench تراشه A18 Pro عملکرد بهتر اما مصرف انرژی بدتری نسبت به تراشه A17 Pro دارد

اپل واچ سری 10 ابتدا قرار بود با سنجش فشار خون همراه شود اما طراحی جدید مانع از این کار شد