رفع اشکال مدیریت حافظه رم گوگل پیکسل 3 با دریافت بروزرسانی جدید

معرفی گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال نشان از کیفیت عالی این پرچمداران جدید گوگل داشته که توانست در آزمایش های انجام شده و رقابت با پرچمداران قدرتمند شرکت هایی چون اپل سربلند بیرون آمد. اما چندی پیش بود که از طرف تعدادی از کاربران این گوشی های هوشمند مشکل مدیریت حافظه رم گزارش شد.

گوگل پیکسل 3

رفع اشکال رم گوگل پیکسل 3

این اشکال بیان شده فقط برای سری جدید گوشی های گوگل نبوده است و قبلا برای پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال نیز چنین گزارشاتی مشاهده شده بود. حال این شرکت اعلام کرده است با بروز رسانی جدید سیستم عامل این گوشی های هوشمند دیگر چنین مشکلی به وجود نخواهد آمد. این شرکت با این بروزرسانی ویژگی های دیگری را برای محصولات خود به همراه خواهد داشت که باهم به آن می پردازیم.

قابلیت های دیگر بروزرسانی جدید

خبر های دیگری نیز در راه است. گوگل اعلام کرده است قرار است گوشی های سری جدید این شرکت از eSIM نیز پشتیبانی کنند. از جمله قابلیت های دیگر با این بروزرسانی بهبود بیش از پیش کیفیت عکسبرداری گوشی های هوشمند گوگل خواهد شد. گوگل قبل از این هم با مجهز کردن پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال به قابلیت عکاسی حالت شب کیفیت بسیار مناسبی را رارئه داد. در آخرین تست انجام شده برای این گوشی هوشمند، پیکسل 3 در کمال ناباوری در رقابت با عکسبرداری آیفون ایکس اس مکس پیروز شود.

با توجه به تصویری که مشاهده می کنید با دریافت این بروزرسانی گوشی های هوشمند گوگل بسته امنیتی جدید نیز دریافت می شود. به احتمال زیاد تا چند هفته دیگر و قطعا در ماه جاری بعنی دسامبر این بروزرسانی بصورت کامل در اختیار کاربران گوشی های هوشمند گوگل از پیکسل 2 گرفته تا پیکسل 3 ایکس ال در اختیار قرار خواهد گرفت.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند

قیمت تراشه دیمنسیتی 9400 شرکت مدیاتک با 20 درصد افزایش قیمت همچنان ارزان‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود