رفع مشکل شارژ آیفون های جدید با آپدیت iOS 12.1 beta

کاربران آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس مشکلاتی در خصوص شارژ نشدن گوشی در صورت خاموش بودن صفحه نمایش گزارش کردند و اپل نیز برای رفع این مشکل و ارائه ویژگی های جدید، آپدیت 12.1 بتا را منتشر کرده است. آیفون های جدید پس از متصل شدن کابل شارژر به روشن کردن صفحه نمایش برای آغاز شارژ شدن نیاز دارند و البته در برخی از گوشی ها، مشکل حادتر عنوان شده است.

برخی از کاربران iPhone XS و iPhone XS MAX گزارش دادند که گوشی آنها حتی با یک بار روشن کردن صفحه نمایش نیز شارژ نمی شود و پس از فعال کردن صفحه باید کابل شارژر را جدا و مجدد به گوشی متصل کنند. موضوعی که با توجه به نیاز روزانه گوشی به شارژ شدن می تواند مشکلی آزار دهنده تلقی شود و از این رو، اپل آپدیت iOS 12.1 Beta را برای رفع این مشکل و ارائه امکانات جدید منتشر کرده است.

مشکل شارژ نشدن آیفون ها به دستگاه های قدیمی و حتی آیپد هایی که به سیستم عامل iOS 12 آپدیت شده بودند نیز سرایت کرده و با به روز رسانی جدید، چالش جدید اپل به پایان رسیده است. همچنین در آپدیت 12.1 بتا هفتاد اموجی جدید شامل کاراکترهای جدید با موی قرمز، خاکستری و مدل خرگوشی، کاراکترهای کچل، چهره های خندان، حیوانات، ورزش ها و غذا در دسترس کاربران سیستم عامل iOS قرار می گیرد.

همچنین قابلیت eSIM برای آیفون های جدید XS و XS MAX با دریافت به روز رسانی 12.1 بتا فعال می شود. به این ترتیب بدون نیاز به سیم کارت فیزیکی قادر به دریافت شبکه سلولی خواهید بود که این ویژگی به پشتیبانی اپراتور شما بستگی دارد. فعال شدن eSIM به معنی دو سیم کارته شدن آیفون های جدید است که به عنوان یک قابلیت جدید در سراسر جهان به جز کشور چین تلقی می شود.

به روز رسانی 12.1 بتا ویژگی کنترل عمق بی درنگ در حالت عکاسی پرتره را فعال می کند که در نتیجه کاربران می توانند قبل از ثبت عکس، عمق تصویر را تنظیم کنند. این در حالیست که ویژگی کنترل عمق تصویر در سیستم عامل iOS 12 فقط پس از ثبت عکس در دسترس کاربران قرار می گرفت.

فیس تایم گروهی که در به روز رسانی iOS 12 غیر فعال شده بود، اکنون با ارائه آپدیت 12.1 بتا فعال می شود تا کاربران از این ویژگی FaceTime اپل بهره مند شوند. به روز رسانی iOS 12.1 Beta امروز برای تمامی دستگاه های تعیین شده توسط اپل قابل دریافت و نصب است.

پست های مرتبط

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد

اپل گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد