رم های ADATA XPG سری CASTER با سرعت 7000MT/s معرفی شدند

ای دیتا یکی از فعال ترین شرکت ها در زمینه تولید رم های DDR5 است که تا کنون مدل های متعددی را معرفی کرده. با این وجود مشخص است که ای دیتا خصوصاً در سری XPG تجربه کافی را برای تولید و عرضه نسل جدید رم ها به دست آورده است تا در نهایت سبد محصولات خود را با سرعت بیشتر و محصولات جدیدتری به روز کند. این بار شاهد عرضه رم های DDR5 سری CASTER از شرکت ADATA با سرعت خیره کننده 7000MT/s هستیم.


هر آنچه باید از ماژول های رم DDR5 بدانید / تفاوت DDR4 با DDR5


این سری از رم های DDR5 شرکت ADATA با زیر برند گیمینگ XPG در دو نسخه با RGB و بدون RGB معرفی شدند. سرعت 7000MT/s این رم ها باعث شده تا دو برابر سرعت بیشتر از رم های DDR4 رایج در بازار را از این نسل شاهد باشیم. با وجود سرعت بالا، کاربران و گیمرها قادر هستند تا عملکرد بهتری را در گیم پلی و نرم افزارهای تحت ویندوز تجربه کنند. همانطور که می دانید تنها در صورت فعال سازی پروفایل XPM است که می توان از سرعت نامی رم های اورکلاک شده استفاده کرد. در رم های DDR5 هم با وجود پروفایل XPM 3.0 می توان به راحتی به نهایت پایداری و کارایی در فرکانس یاد شده دست پیدا کرد.

برای پایداری و اطمینان بیشتر، رم های سری Caster DDR5 به On-Die ECC داخلی به عنوان تصحیح خطا در لحظه و PMIC مدار مجتمع مدیریت توان یا PMIC مجهز شده اند. ای دیتا در بخش طراحی، تا حدی زبان طراحی این سری را دستخوش تغییرات کرده تا حس پایداری و سرعت به بینند القا شود. استفاده از هیت سینک خاکستری و نورپردازی مثلثی شکل در نسخه RGB، زیبایی بصری مناسبی را به این رم ها بخشیده است. افکت های مختلف نوری و مدیریت نورپردازی با چهار سازنده اصلی مادربردها از دیگر ویژگی های این نسل از رم های ای دیتا است.

پست های مرتبط

مایکروسافت مشکل هدر رفتن انرژی حالت استندبای را در Surface Laptop 7 حل کرد !

زمستان در تنور: بررسی خنک‌کننده مایع پردازنده AORUS WATERFORCE X II 360 ICE گیگابایت

رنگ جدید زرد تیتانیومی به خط تولید گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ اضافه شد