روز پایانی مسابقات قهرمانی کشور در رشته CSGO با حمایت MSI

به روز پایانی و حساس مسابقات قهرمانی کشور در رشته کانتر استرایک رسیده ایم. مسابقاتی که در شهر یزد و با میزبانی مجموعه ایستگاه بازی PS ARENA و با حمایت MSI (دفتر ایران بخش قطعات کامپیوتر) شکل گرفته است.

در این مسابقات با هدف انتخاب تیم های برتر در رشته CS:GO، تعداد 52 تیم حضور داشتند که از این میان در روز پایانی تنها تیم های برتر در این دوره با هم به رقابت می پردازند. ساختار مسابقات در این دوره بر اساس مرحله مقدماتی به صورت آنلاین، دو حذفی تک مپ، مرحله نهایی 4 تیم حضوری LAN در گیم سنتر PS Arena شهر یزد برگزار شده است. در این دوره تمامی بازی‌ها دارای GOTV و یا استریم آنلاین و گزارشگر فارسی بودند.

جوایز مسابقات قهرمانی کشور در رشته CS:GO به عهده دفتر MSI ایران است. شرکت MSI در ایران تا کنون بارها حمایت خود از گیمرهای ایرانی را ثابت کرده است و با مجهز کردن ایستگاه های بازی یا گیم سنترها با قطعات قدرتمند MSI، بازیکنان یا گیمرها را بیش از پیش برای رسیدن به اهدافشان یاری کرده اند.

تیم های برتر در این مسابقات با جوایزی به ارزش 60 میلیون ریال و مدال قهرمانی به خانه های خود باز می گردند. در همکاری شرکت MSI با تیم برگزار کننده این دوره از مسابقات، تیم های اول تا چهارم به همراه بهترین بازیکن مسابقات جوایزی از جمله وجه نقد 35 میلیون ریال برای تیم اول، وجه نقد 12.5 میلیون ریال برای تیم دوم، وجه نقد 7.5 میلیون ریال برای تیم سوم، وجه نقد 5 میلیون ریال برای تیم چهارم و هدست گیمینگ MSI DS502 برای بهترین بازیکن مسابقات در نظر گرفته شده است.

در روز پایانی، بازیکنان از ساعت 8 صبح در محل اسکان مستقر شده اند تا در نهایت با مشخص شدن تیم های برتر این دوره از مسابقات به پایان رسد. بازی ها و مراسم اهدای جوایز با حضور کادر فنی مجموعه مجله ورزش های الکترونیک به عنوان مجری مسابقات، ریاست انجمن ورزش های الکترونیک جناب آقای یعقوبی، نماینده شرکت MSI و مدیریت مجموعه ایستگاه بازی، تا ساعت 20 ادامه خواهد داشت.

پست های مرتبط

طبق یک پژوهش جدید 53% از گیمرها بازی‌های تک‌نفره را ترجیح می‌دهند

تحلیلی بر مشخصات RTX 5090 و RTX 5080 انویدیا پیش از معرفی رسمی

پردازنده Core Ultra 7 265K در چند هسته ای سریعتر از 14900K و 14700K