رونمایی رسمی ویوو Z5x / تجربه ای جدید برای ویوو

ویوو Z5x به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده با بهره بردن از مشخصات فنی قابل قبول، امروز بصورت رسمی در چین رونمایی شد. این در حالی است که تا پیش از رونمایی این محصول، شایعات بسیاری از آن منتشر شده بود.

ویوو در ساخت این گوشی هوشمند تجربه جدید را داشته و برای اولین بار در میان گوشی های هوشمند خود از صفحه نمایشی با ناچ اینفینیتی o برای این گوشی هوشمند میان رده بهره برده است. صفحه نمایشی یک دست با تنها یک حفره در قسمت گوشه چپ بالایی برای محل قرار گیری دوربین سلفی.

مشخصات فنی ویوو Z5x

برای طراحی در نظر گرفته شده، باید نمره قابل قبولی به این گوشی هوشمند داد. بدنه ای باریک با صفحه نمایشی یکدست و رنگ بندی های استفاده شده، به هر چه بیشتر جذاب شدن این گوشی هوشمند میان رده کمک شایانی کرده است.

صفحه نمایش 6.53 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080×2340 با ناچ زیبای اینفینیتی o که سنسور 16 مگاپیکسلی ب گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 در خود جای داده است.

شاید بعضی از گوشی های هوشمند میان رده از صفحات نمایش اولد بهره مند شده باشند که همین امر باعث قرار گیری سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش شود، اما اکثر برای پایین نگه داشتن قیمت های گوشی های هوشمند میان رده سعی کرده اند تا از صفحه نمایش ارزان قیمت تر IPS LCD استفاده کنند.  مجهز شدن محصول میان رده جدید ویوو به چنین صفحه نمایشی باعث شده تا شاهد قرار گیری این قابلیت امنیتی در مکان سنتی خود یعنی پشت گوشی باشیم.

سوای طراحی زیبا و صفحه نمایش خاص در نظر گرفته شده، باید گفت یکی از اصلی ترین معیار های قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی، مجهز شدن به دوربین های اصلی سه گانه می باشد.

سنسور 16 مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.78 به همراه سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و سنسور 2 مگاپیکسلی عمقی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 برای دوربین های سه گانه این گوشی هوشمند میان رده در نظر گرفته شده است.

پردازنده اسنپدراگون 710 با رم های 4/6/8 گیگابایتی و حافظه های داخلی 64/128 گیگابایتی با باتری 5000 میلی امپری مجهز به شارژ سریع 18 واتی از جمله مشخصات سخت افزاری این گوشی می باشد. با توجه به مدل های مختلف، کاربران می توانند با حداقل قیمت 202 دلاری و حداکثر قیمت 289 دلاری این محصول را خریداری کنند.

منبع: gsmarena

 

پست های مرتبط

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !

آپدیت جدید OxygenOS 15 وان‌پلاس شباهت زیادی با iOS 18 اپل دارد