رونمایی گوشی هوشمندمیان رده ویوو Y89: زیبا مثل همیشه

ویوو یکی از شرکت های بسار دوست داشتنی بوده که تا به امروز با ارائه گوشی های هوشمند با مشخصات فنی بسیار مناسب و البته طراحی های بسیار زیبای در نظر گرفته شده توانسته است کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند، این شرکت چینی بیشتر تلاش داشته است تا گوشی های هوشمند میان رده با مشخضات مناسبی را به بازار عرضه کند و باید گفت تا به الان با وجود نو پا  تر بودن این شرکت به نسبت شرکت های قدرتمند و قدیمی چون سامسونگ و هوآوی، موفقیت های خوبی در زمینه فروش گوشی های هوشمند خود کسب کند. این بار نیز ویوو Y89 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت چینی معرفی شده است.

گوشی هوشمند میان رده ویوو Y89

ویوو Y98 زیبا و چشم نواز

صفحه نمایش 6.26 اینچی IPC LCD با رزولوشن FHD پلاس برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده، باتوجه به بهره بردن این گوشی هوشمند از چنین صفحه نمایشی، ویوو Y89 از سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشت گوشی استفاده کرده است.

در مورد مشخصات فنی در نظر گرفته شده، ویوو از پردازنده اسنپدراگون 626 با رم 4 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 64 گیگابایتی باقابلیت ارتقا میکرو اس دی استفاده کرده است.چنین پردازنده ای برای این گوشی هوشمند میان رده انتخاب مناسبی به نظر می رسد.

از جمله مشخصات مد نظر بسیاری از کاربران برای گوشی هوشمند میان رده ای، سنسور های دوربین در نظر گرفته شده می باشد، ویوو Y98 نیز از دوربین اصلی دوگانه با سنسور 16مگاپیکسلی اصلی به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی عمقی برای عکسبرداری سه بعدی بهره برده است. در قسمت جلویی صفحه نمایش این گوشی ناچ کوچک کشیده را مشاهده می کنیم، دوربین سلفی 16 ویوو Y89 نیز در قسمت ناچ این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

باتری 3260 میلی آمپری به همراه اندروید 8.1 اورئو از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده می باشد، البته قطعا ویوو نسخه بروزرسانی شده اندروید 9 پای را برای این محصول جدید خود منتشر خواهد کرد.

تاریخ عرضه و قیمت

ویوو Y89 در دورنگ مشکی و آبی خاص و زیبا با قیمت 266 دلاری تا دو روز دیگر روانه بازار خواهد شد. باز هم رنگ خاص آبی در نظر گرفته شده جذابیت و طراحی زیبای ویوو برای گوشی های هوشمند خود را به رخ رقیبان کشیده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !

آپدیت جدید OxygenOS 15 وان‌پلاس شباهت زیادی با iOS 18 اپل دارد