سامسونگ انتشار بروزرسانی اندروید پای برای گلکسی +J4 و +J6 را آغاز کرد

با اینکه از زمان انتشار اندروید پای توسط گوگل زمان قابل ملاحظه ای می گذرد اما هنوز گوشی های هوشمند میان رده جدیدی هستند که به این نسخه مجهز نشده اند. سامسونگ از جمله سازندگانی است که هنوز در حال تکمیل پروسه ی انتشار اندروید 9 پای برای گلکسی های خود است و در جدیدترین اقدام، انتشار جدیدترین نسخه اندروید برای دو گوشی گلکسی جی 6 پلاس و جی 4 پلاس را آغاز کرده است. پیش از این غول کره ای اندروید پای را در هند برای گلکسی جی 8 منتشر کرده بود.

حجم این بروزرسانی برای دو گوشی مذکور بیش از 1 گیگابایت گزارش شده است و همراه با اندروید 9 پای، بسته امنیتی ماه آوریل نیز بر روی گوشی کاربران نصب خواهد شد. نکته قابل توجه دیگر این بروزرسانی، تغییر رابط کاربری دستگاه به نسخه جدید One UI است که جدیدترین تلاش سامسونگ در طراحی یک رابط کاربری ایده آل محسوب می شود.

بر خلاف انتشارهای پیشین بروزرسانی ها توسط سامسونگ، این بار کمپانی کره ای در آن واحد برای چند کشور مختلف بروزرسانی را منتشر کرده است. در حال حاضر، اندروید پای برای گلکسی جی 4 پلاس های کشورهای اوکراین، تایلند و ویتنام در حال انتشار است در حالی که در هند، عراق و آلمان این بروزرسانی برای گلکسی جی 6 پلاس منتشر شده است.

پست های مرتبط

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند

قیمت تراشه دیمنسیتی 9400 شرکت مدیاتک با 20 درصد افزایش قیمت همچنان ارزان‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود