سامسونگ به دنبال پردازنده گرافیکی اختصاصی

بلند پروازی های سامسونگ در دنیای تکنولوژی تمامی ندارد. به نظر می رسد این کمپانی کره ای از ساخت پردازنده های اختصاصی خود برای رده های مختلف بسیار راضی است و این بار می خواهد با تولید پردازنده گرافیکی اختصاصی، قند در دل مدیرانش آب کند. سامسونگ قصد دارد تا برای به واقعیت رساندن رویای خود از تجربیات متخصصی استفاده کند که پیش تر بروی پروژه های مشترکی برای انویدیا و مدیاتک فعالیت کرده بود.

سامسونگ دکتر چینگ پینگ لو را برای این هدف بزرگ در نظر گرفته است و آن را استخدام کرده است. ساخت پردازنده های گرافیکی اختصاصی می تواند وابستگی سامسونگ به دیگر شرکت ها را در زمینه ساخت پردازنده گرافیکی کاهش دهد. همین موضوع باعث می شود تا سامسونگ بار دیگر روی خوش عملکرد عالی را که در پردازنده های اختصاصی خود دیده بود این بار در پردازنده های گرافیکی خود ببیند.

دکتر لو در حال حاضر در مرکز تحقیق و توسعه سامسونگ در آمریکا فعالیت خود را ادامه می دهد و آنطور که مشخص است سامسونگ از فعالیت های اخیر این متخصص بسیار راضی است. البته این نکته را هم باید یاد آور شویم که دکتر لو بیشتر فعالیت خود را در این سالها بروی هوش مصنوعی متمرکز کرده است که همین فعالیت می تواند برای استفاده از هوش مصنوعی در محصولات سامسونگ تا حد زیادی تاثیر گذار باشد.

پست های مرتبط

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !

آپدیت جدید OxygenOS 15 وان‌پلاس شباهت زیادی با iOS 18 اپل دارد