سامسونگ گلکسی نوت 10 به صفحه نمایشی با نسبت تصویر 19 به 9 مجهز می شود

سامسونگ گلکسی نوت 10

سامسونگ گلکسی نوت 10 به عنوان پرچمداران جدید سری نوت این شرکت قرار است رونمایی شود. تا به الان شایعات بسیاری از این پرچمدار منتشر شده اما هنوز سامسونگ بصورت رسمی مشخصات فنی را برای این گوشی هوشمند تایید نکرده است. حال نیز اطلاعات جدید منتشر شده که نوید بهره بردن این پرچمدار از صفحه نمایشی با کیفیت را می دهد.

احتمال استفاده از صفحه نمایش با ناچ اینفینیتی o

با توجه به اخبار و شایعات منتشر شده، با خبر شده ایم که نوت 10 نیز همانند پرچمداران گلکسی اس 10 از صفحه نمایشی با نسبت تصویر 19 به 9 بهره مند خواهد شد. با توجه به این اتفاق، به احتمال زیاد سامسونگ برای پرچمدار جدید سری نوت خود نیز قرار است از صفحه نمایشی یکدست با ناچ زیبای اینفینیتی o (صفحه نمایشی یکدست با تنها حفره برای قرار گیری سنسور دوربین سلفی) استفاده کند.

سامسونگ گلکسی نوت 10

پیش از این گلکسی نوت 9 از صفحه نمایشی با نسبت تصویر 18.5 به 9 بهره مند شده بود. اما نباید این را هم فراموش کنیم که سامسونگ برای این سری از گوشی های هوشمند خود نیز تصمیم گرفته تا از دو پرچمدار رونمایی کند. مدل استاندارد و پرو سری جدید گوشی های نوت سامسونگ هرکدام در دو مدل 5G و 4G روانه بازار خواهند شد.

سامسونگ گلکسی نوت 9

صفحه نمایش 6.28 اینچی برای مدل استاندارد و صفحه نمایش 6.75 اینچی غول پیکر برای مدل پرو در نظر گرفته خواهد شد. به احتمال زیاد سامسونگ برای این گوشی های هوشمند نیز طبق روال همیشگی از پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 و پردازنده 8 نانومتری اگزینوس 9820 استفاده خواهد کرد. با توجه به پیش بینی مجهز شدن به باتری 4500 میلی آمپری باید گفت که شاید توقع باتری قدرتمند تری برای سری نوت گوشی های سامسونگ می رود اما فراموش نکنید که استفاده از پردازنده 7 نانومتری برای این گوشی هوشمند مصرف انرژی را تا میزان چشم گیری کاهش خواهد داد و به احتمال زیاد باتری در نظر گرفته شده عملکرد خوبی را از خود نشان خواهد داد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !

آپدیت جدید OxygenOS 15 وان‌پلاس شباهت زیادی با iOS 18 اپل دارد