سامسونگ گلکسی A20 ای با صفحه نمایش 5.8 اینچی مجوز FCC را دریافت کرد

سامسونگ گلکسی A20 ای

یکی از اصلی ترین دلیل فروش عالی گوشی های هوشمند سامسونگ و رده نخست فروش گوشی های جهانی که به این شرکت تعلق دارد، گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ می باشند که با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و البته قیمت بصرفه توانست کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند. حال نیز بعد از معرفی سامسونگ گلکسی A20، که یکی از گوشی های هوشمند سری جدید A این شرکت کره ای می باشد، سامسونگ گلکسی A20 ای با قیمت مناسب تری قرار است وارد بازار شود.

صفحه نمایشی 5.8 اینچی با قیمت مناسب تر

پیش از این نیز تصاویری از قاب در نظر گرفته شده برای این گوشی، منتشر شده بود و از روی همین تصاویر مشخصات ظاهری در نظر گرفته شده برای این محصول میان رده قابل پیش بینی بود. قطعا با توچه به قیمت پایین تر در نظر گرفته شده، شاهد مشخصات فتی ضعیف تری برای این گوشی هوشمند خواهیم بود. برای مثال صفحه نمایش 5.8 اینچی در نظر گرفته شده کوچکتر از صفحه نمایشی است که گلکسی A20 از آن بهره مند شده بود. به احتمال زیاد طراحی در نظر گرفته شده نیز همانند گلکسی A20 از ناچ زیبای واتر دراپ با کمترین میزان حاشیه برای این گوشی هوشمند نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اطلاعات دقیق دیگری از این محصول میان رده سامسونگ در دسترس نیست اما گویا تاریخ 10 آوریل (20 فروردین) برای معرفی رسمی سامسونگ گلکسی A20 ای در نظر گرفته شده، هرچند هنوز اطلاعی از قیمت مشخص شده برای این محصول میان رده سامسونگ  نداریم.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند

قیمت تراشه دیمنسیتی 9400 شرکت مدیاتک با 20 درصد افزایش قیمت همچنان ارزان‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود