سامسونگ گلکسی A8s با رنگی جدید به مناسبت روز ولنتاین

سامسونگ گلکسی A8s

سامسونگ گلکسی A8s اولین گوشی هوشمندی بوده که از صفحه نمایش جدید اینفینیتی O بهره برد. علاوه بر صفحه نمایش خاص و جذاب این گوشی هوشمند، دوربین های اصلی سه گانه به همراه مشخصات فنی مناسب در نظر گرفته شده کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کرد. حالا سامسونگ نیز رویه همانند شرکت های چون شیائومی را در پیش گرفته و سامسونگ گلکسی A8s خود را با رنگبندی جدید و جذاب به مناسبت روز ولنتاین به بازار عرضه کرده است.

سامسونگ گلکسی A8s

سامسونگ گلکسی A8s FE

بله درست است سامسونگ برای این گوشی هوشمند خود پسوند FE را در نظر گرفته است که حدس زده می شود مخفف کلمه  Female Edition باشد، به معنای طراحی مخصوص بانوان. با توجه به روز ولنتاین و رسم هر ساله خرید کادو عشاق برای یکدیگر، سامسونگ نیز رنگبندی جدید از این گوشی هوشمند را منتشر کرده است اما گویا سامسونگ هم متوجه شده است که بیشتر آقایون برای همسران خود کادو می گیرند و به همین دلیل چنین پسوندی را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است وگرنه چرا به جای FE از پسوند ME استفاده نکرده است!!!!!!!

سامسونگ گلکسی A8s

گلکسی A8s FE از ترکیب رنگ طلایی و صورتی خاص و زیبایی بهره برده است که واقعا می شود گفت در نگاه خانوم ها جذابیت این گوشی هوشمند را چند برابر کرده است. وگرنه این همان گلکسی A8s با دوربین های سه گانه 24+10+5 مگاپیکسلی با صفحه نمایش 6.4 IPS LCD دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی می باشد و تنها این رنگبندی زیبا و جذاب به آن اضافه شده است. این گوشی هوشمند قرار است در روز 25 بهمن (روز ولنتاین) فروشش آغاز شود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !

آپدیت جدید OxygenOS 15 وان‌پلاس شباهت زیادی با iOS 18 اپل دارد