سامسونگ گلکسی M20: سری جدید گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ

مدتی است با توجه به خبرهای منتشر شده گویا سامسونگ قصد دارد سری جدید گوشی هوشمند خود را این بار مقرون به صرفه تر از همیشه تولید کند. این سری جدید که با نام سری M میشناسیم قرار است جایگزین سری گوشی های میان رده C و J این شرکت شود. البته مدتی پیش تصاویری از صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای سامسونگ گلکسی M20 منتشر شد و حال اطلاعات جدیدی از این گوشی هوشمند میان رده در حال حاضر داریم که به آن ها می پردازیم.

سامسونگ گلکسی M20 با باتری قدرتمند

در میان گوشی های هوشمند سامسونگ تنها گلکسی A9 پرو (2016) بود، که از یک باتری 5000میلی آمپری بهره می برده است. حال سامسونگ برای این گوشی هوشمند میان رده جدید خود نیز چنین باتری قدرتمندی را در نظر گرفته . باتری گلکسی M20 حتی از جدیدترین پرچمدار این شرکت کره ای، یعنی گلکسی نوت 9 (با باتری 4000 میلی آمپری) نیز قویتر است.

مدل پیش بینی شده سامسونگ گلکسی M20

دوربین

در آخرین خبر منتشر شده از این گوشی هوشمند از سنسور های دوربین، اطلاعات چندان دقیقی نداشتیم، اما گویا گلکسی M20 قرار است از دو سنسور 13+5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی بهره ببرد.

توجه ویژه به گوشی های هوشمند میان رده

با توجه به اخبار و محبوبیت گوشی های هوشمند میان رده، شرکت های عرصه گوشی های هوشمند نیز تصمیم گرفتند تا توجه بیشتری را نسبت به این محصولات داشته باشند. برای مثال سامسونگ به عنوان پرفروش ترین شرکت این عرصه، همواره بیان کرده که بیشتر فروش خود را مدیون گوشی های هوشمند میان رده خود می باشد.

سامسونگ گلکسی A8s

حال نیز گویا در سال میلادی جدید شاهد گوشی هایی با امکانات بسیار عالی و قیمت مناسب خواهیم بود. سامسونگ گلکسی A8s به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده با صفحه نمایش اینفینیتی O و امکانات جذاب دیگر مثالی است برای شروع نسل جدید از گوشی های هوشمند میان رده در مقابل بعضی از پرچمدارانی که به جز قیمت بالا هیچ چیز دیگری ندارند(اصلا منظورمان گوشی های هوشمند جدید اپل نیست!!!!)

پردازنده اگزینوس 7885 و رم 3 گیگابابتی و اندروید 8.1 اورئو از دیگر قابلیت های پیش بینی شده برای این گوشی هوشمند می باشد.

منبع: sammobile

پست های مرتبط

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد

اپل گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد