سایت‌های اروپایی نوید می‌دهند: The Last of US Part II “به زودی” از راه میرسد

مطمئنا هیچ یک از عناوین انحصاری به اندازه شاهکار جدید ناتی داگ مورد انتظار گیمرها، خصوص PS4 گیمرها نیستند. از آنجایی صرفا صاحبان کنسول پلی استیشن 4 را ذکر نکردیم چرا که The Last of US Part II از آن دسته از بازی هاست که هر گیمری علاقمند به تجربه آن می باشد. این بازی یکی از برترین داستان ها را دارد که میتواند هر گیمری را در خود غرق کند. قسمت اول The Last of US Part از محبوب ترین بازی های انحصاری سونی محسوب میشود. سه سال از معرفی قسمت دوم این عنوان فوق العاده میگذرد و احتمالا امسال، سال انتشار The Last of US Part II باشد.

به نظر میرسد فاصله چندانی تا زمان انتشار قسمت دوم The Last of US Part باقی نمانده است و شایعات در مورد این عنوان مورد انتظار، هر روز بیشتر از دیروز به گوش میرسند. بر اساس سایت های اروپایی پلی استیشن، بازی جدید ناتی داگ به همراه تعدادی دیگر از بازی ها مانند Days Gone، Control، Rage 2، Mortal Kombat 11 و Crash Team Racing Nitro-Fueled و Blood and Truth که در سال 2019 منتشر خواهند شد، در فهرست انتشار “به زودی” قرار گرفته است.

البته هنوز سونی اینتراکتیو اینترتینمنت که ناشر قسمت جدید The Last of US Part خواهد بود هیچ صحبتی در مورد زمان عرضه این بازی عنوان نکرده است و ناتی داگ نیز عکس العملی به این اتفاق نشان نداده است اما قرار گرفتن این بازی در لیست به زودی ها به اندازه کافی برای گیمرها جذابیت دارد. با اینکه کلمه “به زودی” میتواند از نظر زمانی هر معنایی داشته باشد اما به خبر انتشار این بازی در سال 2019 اعتبار بیشتری میدهد. کشورهایی که این بازی در سایت های آنها در لیست به زودی ها قرار گرفته عبارتند از انگلیس، فرانسه، هلند و ایتالیا.

زمانی که برای اولین بار، ناتی داگ و سونی The Last of US Part II را معرفی کردند و مشخص بود که احتمالا چند سالی تا انتشار این بازی طول میکشد، بسیاری تصور کردند این بازی برای نسل بعدی کنسل پلی استیشن یعنی پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. اما در حالی که هنوز خبر خاصی از کنسول بعدی سونی نیست و به زمان عرضه The Last of US Part II نزدیک تر میشویم و احتمال انتشار این بازی در سال جاری وجود دارد، ممکن است این بازی برای نسل فعلی پلی استیشن عرضه شود که این اتفاق برای PS4 فن ها به مراتب جذاب تر است.

پست های مرتبط

تا پایان ماه ژوئن سال 2024 پلی‌استیشن 5 به تعداد 61.7 میلیون واحد و ایکس‌باکس سری X|S به اندازه 28.3 میلیون واحد فروش داشته‌اند

کنسول پلی‌استیشن 5 پرو بهترین سیستم برای اجرای بازی GTA VI در زمان عرضه اولیه خواهد بود

یک تست بنچمارک از کنسول پلی‌استیشن 5 پرو افزایش محدوده رزولوشن پویا را نشان داد