سرانجام فیلم اقتباسی از بازی Watch Dogs ساخته می‌شود !

طبق گزارش تازه‌ای که توسط Deadline منتشر شده، سرانجام فیلمی با اقتباس از بازی Watch Dogs ساخته می‌شود.

فیلم Watch Dogs توسط تهیه‌کنندگان فیلم با نام‌های Yariv Milchan و Natalie Lehmann در کنار Margaret Boykin در شرکت‌های فیلمسازی Ubisoft Film & Television و New Regency Pictures تهیه خواهد شد. جالب است بدانید که New Regency همان شرکتی بود که اقتباس اصلی قبلی یوبیسافت یعنی فیلم Assassin’s Creed 2016 با بازی مایکل فاسبندر را تولید کرد. اخیراً این استودیو فیلم‌های Bohemian Rhapsody ،Ad Astra ،The Northman و Barbarian را هم ساخته است.

فیلم Watch Dogs اولین بار ده سال پیش زمانی که نویسندگان فیلم Zombieland یعنی پل ورنیک و رِت ریس قرار بود فیلمنامه را بنویسند معرفی شد. قرار بود این اقتباس مستقیم از اولین بازی باشد که آیدن پیرس را به عنوان قهرمان داستان بازی معرفی می‌کند، ولی این فیلم توسط کریستی لبلانک نوشته شد که تنها سابقه فیلمنامه‌نویسی او مربوط به Oxygène محصول 2021 نتفلیکس با بازی ملانی لوران می‌شود. لبلانک شخصیت اصلی دیگری را با بازی سوفی وایلد معرفی کرد. این بازیگر در سال 2022 در فیلم بلند Talk to Me و اخیراً در سریال تلویزیونی Boy Swallows Universe از نتفلیکس بازی کرد.

فیلم Watch Dogs با کارگردانی متیو توری ساخته می‌شود که سابقه ساخت فیلم‌های Hostile ،Meander و The Deep Dark را در کارنامه دارد. توری با اقتباس از فرنچایزهای بازی غریبه نیست، چرا که او در حال کار بر روی مجموعه تلویزیونی مبتنی بر بازی A Plague Tale: Innocence است. جزئیات طرح هنوز تا حد زیادی مخفی مانده، با این حال، به نظر می‌رسد که در حال حاضر در مسیر درستی قرار دارد.

البته فیلم Watch Dogs تنها اقتباس یوبیسافت نیست. این شرکت قصد دارد اکثر فرنچایزهای بازی خود را با صنعت فیلمسازی تطبیق دهد و قدم بعدی سریال اکشن تلویزیونی Assassin’s Creed Netflix خواهد بود که بیش از سه سال پیش معرفی شد. همچنین قرار بود یک اقتباس زنده اکشن از بازی Driver در شبکه تلویزیونی Binge در حال توسعه باشد، و حتی بازی Skull & Bones هم در سال 2019 اعلام شد که در یک سریال تلویزیونی اقتباس می‌شود، اما به نظر این پروژه‌ها حداقل تاکنون با پیشرفت همراه نبوده‌اند.

پست های مرتبط

هیده‌آکی ایتسونو شرکت بازی‌سازی CAPCOM را ترک کرد

بازی نمادین چندنفره Wizard101 روی کنسول عرضه خواهد شد

مروری بر مشخصات فاش‌شده کنسول PS5 Pro پس از رویداد Gamescom 2024