سونی اکسپریا XA3 الترا با کمی تغیر نسبت به اکسپریا XA3

پس از اینکه سونی در ماه ژانویه از سه گوشی میان رده خود پرده برداری کرد حال قرار است تا پایان سال 2019 از یک گوشی میان رده با تغییر درصفحه نمایش و نمای ظاهری آن پرده برداری کند.

شایعات و اخبار مشخص کرده است که این گوشی جدید قرار است با صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن 2160×1080 پیکسلی فول اچ دی روانه بازار شود. صفحه نمایش اکسپریا XA3 الترا نسبت به اکسپریا XA2 الترا 0.5 اینچ افزایش پیدا کرده است و با ابعاد 167.4 x 73.3 x 8.3  میلی متری بلند قد تر و باریک تر شده است که قطعا جذابیت بیشتری خواهد داشت.

در مورد دوربین های اکسپریا XA3 الترا خبر خاصی منتشر نشده است ولی گویا به روز رسانی نسبت به اکسپریا XA3 انجام نشده است و کماکان  با دوربین دوگانه 23 مگاپیکسلی اصلی به همراه یک فلش ال ای دی بهره می برد. نکته جالب این است که ما اسکنر اثر انگشت را نه در پشت گوشی و نه در صفحه نمایش نمی بینیم و سونی این بار تصمیم گرفته است که از سنسور اثر انگشت درحاشیه گوشی بر روی دکمه پاور استفاده کند.

از دیگر مشخصات منتشر شده می توان به پورت یو اس بی تایپ سی و جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره کرد همچنین قرار است اکسپریا XA3 الترا از پردازنده اسنپدراگون 660 و رم 6 گیگابایتی با حافظه داخلی 64 گیگابایت قابل ارتقاء میکرو اس دی بهره ببرد. قرار است این گوشی میان رده جدید سونی با اندرروید 9 یا همان پای روانه بازار شود.

پست های مرتبط

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد

اپل گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد