شاید که Valve در حال کار بر روی Half Life 3 و Portal 3 باشد

شرکت Valve همیشه استاد ساخت IP های جدیدی بوده است که خلاقیت و فناوری در هر کدام آن ها حرف اول را می زند. بیشتر عنوان های این شرکت منحصر به فرد، غیبت های طولانی مدتی داشته اند و سال های زیادی است که از آن ها خبری نیست. آیا Valve به صورت پنهانی مشغول ساخت Half Life 3 است؟

Valve و کم کاری

شرکت والو دیگر مانند گذشته در صنعت گیم فعال نیست و البته چنین چیزی بسیار عجیب است. آنها سال گذشته بازی موفق و تحسین شدهHalf Life: Alyx   را منتشر کردند و حالا به نظر می رسد که این پروژه ادامه خواهد داشت. در مصاحبه جدید با یک خبرگزاری در نیوزلند، پاپ گیب نیول فاش کرد که Valve قصد دارد ساخت چندین بازی جدید را اعلام کند. وی همچنین اشاره کرد که این عناوین جدید تجربه های بخش تک نفره و داستان محور مانند Half-Life: Alyx خواهد بود.

ما قطعاً بازی هایی در دست ساخت داریم که قرار است بزودی آنها را اعلام کنیم. تمرکز ما مثل همیشه برای خلق یک کار با جنبش زیاد است که شما را هیجان زده کند. بازگشت به بازی های تک نفره بخش اصلی برنامه های کاری ما است.

این تقریبا به یک انتظار تبدیل شده است که هر زمان که موضوع بازی های جدید Valve مطرح می شود، اولین سوال در ذهن اکثر گیمرها این است که آیا بازی HALF-LIFE 3 یا یک پورتال جدید در راه است؟! متأسفانه، هنوز هم ما هرگز در مورد این موضوعات پاسخی ساده یا راضی کننده از Newell دریافت نخواهیم کرد.

پروژه Citadel

همانطور که قبل تر بازیمو شما عزیزان را در جریان قرار داده بود، مدتی پیش Valve یک آگهی استخدام برای جذب نیروی متخصص منتشر کرد که در آن ذکر کرده بود که به اشخاصی آشنا به گیم و همچنین مستعد به تحقیق و توسعه یک سبک دارد. حالا مشخص شده که والو مشغول پروژه ای با نام رمز Citadel است. هنوز در مورد پروژه سیتادل خبر خاصی نیست و شایعه شده که یک بازی VR خواهد بود.

در پایان امیدوار هستیم که شرکت Valve بازگشت با شکوهی داشته باشد و باز هم اثری را به ما نشان دهد که مانند گذشته حرکتی نوین را در صنعت بازی ایجاد کند.

پست های مرتبط

فضای جهان‌باز بازی Ghost of Yotei ماهیت تکراری‌بودن کمتری نسبت به Ghost of Tsushima دارد

بازی Gran Turismo 7 در پلی‌استیشن 5 پرو از 8K با نرخ 60 فریم پشتیبانی می‌کند

لیست بازی‌هایی که برای پلی استیشن 5 پرو بهینه هستند افزایش یافت