شایعاتی از گوشی انعطاف پذیر سامسونگ و پردازنده جدید اسنپدراگون

سامسونگ خبر از رونمایی گوشی انعطاف پذیر خود تا پایان سال 2018 را داده بود با توجه به اینکه سه ماه تا پایان سال میلادی جاری مانده است باید منتظر رونمایی از این محصول جدید و جذاب باشیم. از طرفی این غول کره ای که قرار بود گلسی اس 10 را در چهار مدل رونمایی کند در آخرین ثبت نام های گوشی های جدید خود به جای ثبت 4 کد 5 کد را ثبت کرده است که پنجمین کد با نام winner ثبت شده است که به احتمال زیاد این کد ثبت شده مربوط به مدل انعطاف پذیر این شرکت خواهد بود.

همانطور که قبلا از طرف سامسونگ بیان شد قرار است نسخه به روز شده اندروید 9 برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به روز رسانی شود و با توجه به این اتفاق به روزترین سیستم عامل اندروید برای گلکسی اس 10 استفاده خواهد شد.

از دیگر اتفاقات جالب خبر از پردازنده جدید اسنپدراگون می باشد که قرار است گلکسی اس 10 و winner که همان نسخه انعطاف پذیر این شرکت می باشد بهره ببرد. اطلاعات منتشر شده نشان می دهد که این چیپست جدید با نام اسنپدرگون 8150 قرار است رونمایی شود ( احتمال تغییر نام به اسنپدراگون 855 نیز است ). گلکسی اس 10 نیز قرار است از مودم اسنپدراگون X50 استفاده کند که قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را نیز خواهد داشت. با توجه به اینکه در آینده شبکه 5G گستردگی جهانی جامعی را خواهد داشت که با گسترش جهانی شبکه نسل پنجم به احتمال زیاد اسنپدراگون 845 و اگزینوس 9810 دیگر از رده خارج خواهند شد.

پست های مرتبط

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد

اپل گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد

1 دیدگاه

طرح ابتدایی منتشر شده از گوشی انعطاف پذیر سامسونگ گلکسی F موبایل و تبلت - بنچمو آبان 9, 1397 - 9:07 ب.ظ
[…] […]
دیدگاه بگذارید