شایعه حضور Max Payne در Alan Wake 2 به کجا رسید؟ آیا واقعاً مکس پین در این بازی نقش‌آفرینی می‌کند؟

بازی ویدیویی Alan Wake 2 با چندین بازی قبلی Remedy از جمله Max Payne ارتباط دارد. با این حال، سم لیک، که نقش اصلی مکس پین را بازی می‌کرد، تأیید کرده است که بازی‌های مکس پین، برخلاف آلن ویک و کنترل، بخشی از دنیای توسعه‌یافته Remedy نیستند. بنابراین، مکس پین در Alan Wake 2، حداقل به طور رسمی، حضور ندارد.

با این حال، شخصیتی در Alan Wake 2 وجود دارد که می‌تواند مکس پین جهان موازی باشد: شریک اف. بی. آی. ساگا اندرسون، الکس کیسی. صداپیشگی Alex Casey توسط جیمز مک‌کافری صورت گرفته است که صداپیشگی مکس پین را هم در هر سه بازی را بر عهده داشت. این شخصیت شباهت زیادی به مکس پین دارد. بازیگر نقش کیسی، سم لیک است که علاوه بر نوشتن داستان مکس پین، مدل چهره این شخصیت نیز بوده است.

در حالی که الکس کیسی به اندازه مکس پین بدبین نیست، اما همچنان رفتار تلخی دارد. او شخصیتی است که چهره و صدایی شبیه به مکس پین دارد و در حال اجرای قانون است. با این حال، رسماً، مکس پین نیست. او می‌تواند معادل مکس پین در این جهان باشد، اما همان شخصیتی نیست که شما با آن بازی می‌کردید. ارجاع به مکس پین در Alan Wake 2 موضوع مورد بحث بین طرفداران بوده است. عده‌ای امیدوارند که ارجاعات به مکس پین در Alan Wake 2 گسترش یابد.

مدیر خلاق Alan Wake 2 توضیح داده است که چگونه بقای ترسناک آینده به بازی‌های قبلی Remedy، از Control و تا (حدودی) به Max Payne متصل می‌شود. بازی بیشتر از داستان Alan در حال گسترش است. تقریباً می‌توان اینگونه در نظر گرفت که آلن ویک را به عنوان سمبل شرکت Remedy تصور کنید و حتی کارهای گذشته او را به عنوان کارهای گذشته خود استودیو تصور کنید.

خلاصه اینکه، مکس پین در Alan Wake 2 حضور ندارد، اما شخصیتی وجود دارد که می تواند مکس پین در دنیای دیگری باشد: الکس کیسی. الکس کیسی شباهت بسیار زیادی به مکس پین دارد ولی به طور رسمی اعلام نشده است که او مکس پین است.

پست های مرتبط

فضای جهان‌باز بازی Ghost of Yotei ماهیت تکراری‌بودن کمتری نسبت به Ghost of Tsushima دارد

بازی Gran Turismo 7 در پلی‌استیشن 5 پرو از 8K با نرخ 60 فریم پشتیبانی می‌کند

لیست بازی‌هایی که برای پلی استیشن 5 پرو بهینه هستند افزایش یافت