شایعه : دنباله بازی Lords of Fallen به نام Death of Fallen در سال 2026 منتشر می‌شود

طبق گزارش‌ها، دنباله بازی Lords of Fallen به نام توسط استودیو CI Games در حال توسعه است و انتظار می‌رود تا سال 2026 عرضه شود. این مسئله توسط تحلیلگر بازی‌های ویدیویی، Kuraksis، فاش شده است.

Lords of Fallen در زمان عرضه اولیه مورد توجه گیمرها قرار گرفت و تنها در 10 روز پس از عرضه رسمی، بیش از یک میلیون نسخه فروخت. این بازی در میان کسانی که خواهان یک عنوان با سبک Soulslike بودند محبوب بود و از همان زمان هم مشخص بود که استودیو واقعاً دنباله‌ای برای این عنوان راه‌اندازی می‌کند تا علاقه پلیرها را به صورت دوره‌ای حفظ کند. پروژه‌های آینده استودیو CI Games شامل بازی بعدی Lords of Fallen، به نام Death of Fallen، بازی با سبک بقای Gate to Gehenna و بازی جدید در سری Sniper Ghost Warrior و Project Scorpio است که گفته می‌شود یک اول‌شخص تاکتیکی چندنفره در سبک شوتر است.

فعلاً مشخصات بازی Death of Fallen منتشر نشده است، با این حال گفته می‌شود که این عنوان توسط Hexworks، همان تیم مسئول ساخت بازی Lords of Fallen، در حال توسعه است. آنطور که Kurakasis گزارش داده است، بازی بر اساس Unreal Engine 5 خواهد بود و بر اساس گزینه‌های گیم‌پلی جاه‌طلبانه‌تری برای جذب بیشتر مخاطب ساخته شده است. این بازی به احتمال زیاد برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل آخر در دسترس خواهد بود، با این حال، هیچ بیانیه رسمی برای حمایت از این موضوع وجود ندارد.

طبق گزارش‌ها، بازی Death of Fallen در سال 2026 عرضه می‌شود که هنوز دو سال دیگر باقی مانده است. در همین حال، تیم Hexworks مشغول بهبود و اضافه کردن بخش‌هایی به بازی Lords of the Fallen است. این تیم قبل از پایان سال 2023 محتوای رایگان زیادی اضافه کرده بودند، و اصلاً تعجب آور نیست که DLC های پولی هم در حال توسعه باشند.

و اما در مورد خود بازی Lords of the Fallen این بازی یک عنوان اکشن با سبک نقش‌آفرینی است که حول درگیری بین دو خدا به نام‌های آدیر و اوریوس می‌چرخد. داستان در یک دوره فانتزی تاریک قرون وسطایی می‌گذرد، جایی که آدیر توسط اوریوس و پیروانش به قلمرو روگار تبعید شده است. شخصیت اصلی بازی، هارکین، به ماموریتی فرستاده می‌شود تا نیروهای اهریمنی مرموز آدیر را از حمله به جهان متوقف کند. این روایت زمانی آشکار می‌شود که پلیرها در قلمروهای زندگان و کسانی که از دنیا رفته‌اند می‌گذرند و با خطرات تاریخی در مسیر خود مواجه می‌شوند.

بازی Lords of the Fallen سه پایان ممکن را ارائه می‌کند که هر کدام حول یک خدا یا موجودی خداگونه می‌چرخند و پلیرها می‌توانند با پیامدهای متفاوتی برای آینده Mournstead کنار بیایند. پایان Radiant پایان «خوب» در نظر گرفته می‌شود، پایان Inferno پایان «بد» است، و پایان Umbral پایان «واقعی» است. داستان و محیط بازی، همراه با جزئیات مهم آن در مورد شخصیت‌ها، همراهان، دشمنان و جناح‌ها، به تجربه کلی از بازی عمق و معنا می‌بخشد.

پست های مرتبط

روش حل کردن معمای سکه در بازی Silent Hill 2

نسخه بازسازی‌شده بازی Red Dead Redemption با قیمت 49.99 دلار در 29 اکتبر برای PC عرضه می‌شود

طبق یک پژوهش جدید 53% از گیمرها بازی‌های تک‌نفره را ترجیح می‌دهند