شایعه : سامسونگ ساخت مدل ارزان‌تر گلکسی زد فولد 6 را لغو کرد

گوشی گلکسی زد فولد 6 سامسونگ تا کمتر از دو ماه دیگر به صورت رسمی معرفی می‌شود و تاکنون هیاهوی زیادی به راه انداخته است. در همین میان عرضه مدل ارزان‌تر هم به این اشتیاق افروده است. این نسخه قرار نیست در ماه جولای عرضه شود و برای اواخر سال 2024 برنامه‌ریزی شده بود، اما اکنون، منابع متعددی حتی در مورد لغو این دستگاه توسط سامسونگ صحبت می‌کنند.

گزارش جدیدی از The Elec در مورد این صحبت می‌کند که شرکت سامسونگ در حال حاضر در حال بررسی مجدد برنامه‌های خود در مورد مدل مقرون‌به‌صرفه‌تر گوشی گلکسی زد فولد 6 است. مسئله مهم اینجاست که آیا اصلاً صنعت پذیرای چنین مدل می‌شود یا خیر. مسئله دیگر هم این است که این گوشی باریک‌تر از رقبای چینی خود نیست و این هم برای سامسونگ مشکل‌ساز می‌شود.

این گزارش همچنین در مورد اینکه سامسونگ فقط هدف عرضه گلکسی زد فولد 6 استاندارد و گلکسی زد فلیپ 6 را در اواخر سال 2024 دارد صحبت می‌کند. این بدان معنی است که مدل زد فلیپ 6 مقرون‌به‌صرفه هم لغو شده است، اگرچه گزارش به صراحت در مورد آن صحبت نمی‌کند. در هر حال، سامسونگ دیگر دستگاه‌های نسخه Fan خود را در اواخر امسال عرضه خواهد کرد، بنابراین می‌توانید منتظر عرضه آن‌ها باشید.

یکی دیگر از تاییدیه‌های این لغو از سوی یک منبع آگاه مشهور است که ادعا می‌کند مدل ارزان‌تر گوشی گلکسی زد فولد 6 لغو شده است. بنابراین وقتی چندین گزارش وجود دارد که یک چیز را تأیید می‌کنند، می‌توان گفت که به احتمال زیاد باید این گوشی اقتصادی از سامسونگ را فراموش کنیم.

با توجه به رونمایی سامسونگ از گلکسی زد فولد 6 در ماه جولای، به جرات می‌توان گفت که در هفته‌های آتی اطلاعات بیشتری ارائه خواهد شد. در مورد دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر هم باید گفت که تا پایان سال 2024 عرضه صورت نمی‌گیرد و این اتفاق زمانی می‌افتد که سامسونگ رویداد جداگانه‌ای را برای Galaxy S24 FE همراه با سایر دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر این شرکت برنامه‌ریزی کرده باشد.

پست های مرتبط

اینتل و BOE نمایشگر لپ‌تاپ 1 هرتزی را برای کاهش مصرف 65 درصدی معرفی کردند

طبق بنچمارک GFXBench تراشه A18 Pro عملکرد بهتر اما مصرف انرژی بدتری نسبت به تراشه A17 Pro دارد

اپل واچ سری 10 ابتدا قرار بود با سنجش فشار خون همراه شود اما طراحی جدید مانع از این کار شد