شرکت سونی از سری بازی‌های PlayStation Plus Essential مربوط به ژانویه 2024 رونمایی کرد

شرکت سونی سری از بازی‌های PlayStation Plus Essential مربوط به ژانویه 2024 رونمایی کرد. این بازی‌ها شامل A Plague Tale: Requiem برای پلی‌استیشن 5، Evil West و Nobody Saves the World برای پلی‌استیشن 4 و 5 خواهد بود.

این بازی‌ها از روز سه‌شنبه، 2 ژانویه تا دوشنبه، 5 فوریه 2024، برای درخواست اعضای پلی‌استیشن پلاس در دسترس خواهند بود. علاوه بر مجموعه بازی‌های ماهانه، ما در 2 ژانویه شاهد انتشار Warframe Syrinx Collection که یک بسته انحصاری PlayStation Plus حاوی چندین سلاح، زره و آیتم‌ برای بازی اکشن F2P Digital Extremes است، خواهیم بود.

PlayStation Plus Essential سطح دسترسی به چند بازی رایگان را هر ماه به مشترکین ارائه می‌دهد. عناوین بازی مربوط به ماه دسامبر PlayStation Plus شامل Lego 2K Drive  و Powerwash Simulator برای پلی‌استیشن 4 و 5 و Sable برای پلی‌استیشن 5 بود که تا 1 ژانویه 2024 در دسترس اعضا بود. سطح عضویت Essential به صورت ابتدایی است در حالی که سطوح Premium و Extra مزایای اضافی و امکان دسترسی به بازی‌های بیشتری را ارائه می‌دهند. پلی‌استیشن پلاس Premium و Extra در ژانویه 2023 شامل بازی‌هایی مانند Back 4 Blood ،Devil May Cry 5: Special Edition ،Paw Patrol on a Roll، و ReadySet Heroes بود. سطوح Premium و Extra دسترسی به گزینش گسترده‌تری از بازی‌ها را در مقایسه با سطح Essential فراهم می‌کنند که اولویت‌ها و نیازهای بازی‌های مختلف را برآورده می‌کنند.

اعلام و تاریخ انتشار بازی‌های پلی‌استیشن پلاس معمولاً در ماه قبل از در دسترس بودن آن‌ها اعلام می‌شود. به عنوان مثال، بازی‌های ژانویه 2024 در دسامبر 2023 با تاریخ انتشار مشخصی برای درخواست و دسترسی اعضا به بازی‌ها اعلام شده است. این برنامه به مشترکین اجازه می‌دهد تا انتخاب بازی و اشتراک خود را از قبل برنامه‌ریزی کنند و تصمیمات درستی بگیرند.

پست های مرتبط

استودیو Capcom به طور رسمی به بازی Resident Evil 9 اشاره کرد

نسخه بتای Tower Raid Open برای بازی Dying Light 2 منتشر شد

نسخه‌های آینده فناوری DLSS انویدیا می‌توانند از هوش مصنوعی برای ساخت تکسچرها، اشیا و کاراکترها استفاده کنند