شرکت be quiet دو فن حرفه ای را برای کاربران خاص معرفی کرد

شرکت آلمانی be quiet را باید یکی از برترین تولیدکنندگان منبع تغذیه و فن خنک کننده در دنیا دانست. این شرکت در سال 2002 فعالیت خود را آغاز کرد اما در سال 2007 به یکی از برترین تولید کنندگان منیع تغذیه کامپیوتر تبدیل شد.

فن های سری Shadow Wings 2

شرکت آلمانی be quiet اخیرا از دو فن Shadow Wings 2 و Pure Wings 2 رونمایی کرد. فن های سری Shadow Wings 2 از آن دسته فن هایی هستند که برای کاربران طرفدار نویز کم ساخته شده اند. این فن ها را می توان کم صداترین فن در رده حرفه ای های بازار دانست. فن های رده Shadow Wings 2 با توجه به نوع ساختاری که دارند سعی می کنند در نهایت سرعت 1100 دور در دقیقه تنها نویز 15.9 دسی بل را از خود تولید کنند. بی صدا بودن فن ها در کنار ساختار خاص تیغه ها و بدنه ای با ویژگی ضد ارتعاش باعث شده است این سری از فن های شرکت be quiet به گزینه ای مناسب برای کاربران خانگی تبدیل شود.

قابلیت هایی مانند نصب آسان و بلبرینگ تقویت شده با کیفیت ساهت بالا و طول عمر 80 هزار ساعت از دیگر ویژگی های این سری هستند. فن سری Shadow Wings 2 در دو مدل 120میلی متری و 140 میلی متری ساخته و روانه بازار می شوند. نهایت سرعت در مدل 120 میلی متری برابر با 1100 دور در دقیقه است و نهایت سرعت مدل 140 میلی متری برابر با 900 دور در دقیقه است.

فن های سری Pure Wings 2

اما مدل دیگر که با نام Pure Wings 2 شناخته می شوند، برای نهایت سرعت و نهایت کارایی پا به میدان گذاشته اند. فن های سری Pure Wings 2  با قیمت مناسب نسبت به عملکرد، و با سرعت بالا یا جریان هوای بالایی که دارند بیشتر مناسب استفاده در رادیاتور خنک کننده مایع است. این رده از فن های شرکت be quiet با توجه به سرعت بالا و جریان عالی هوا، می توانند بروی هر سیستم خنک کننده ای که نیاز به دفع هر چه سریع تر گرما دارد مورد استفاده قرار گیرد.

استفاده از بلبرینگ های حرفه ای، طول عمر این فن ها را به 80 هزار ساعت افزایش داده است. قن های سری Pure Wings 2 هم مانند برادر آرامتر خود از دو مدل 120 میلی متری و 140 میلی متری برخوردار است. مدل 120 میلی متری با نهایت سرعت 2000 دور در دقیقه و مدل 140 میلی متری با نهایت سرعت 1600 دور در دقیقه به فعالیت خود ادامه می دهند.

پست های مرتبط

زمستان در تنور: بررسی خنک‌کننده مایع پردازنده AORUS WATERFORCE X II 360 ICE گیگابایت

کامپیوتکس 2024 : شرکت Deepcool مدل ارتقایافته‌ای از خنک‌کننده Assassin IV را به نمایش گذاشت

شرکت Jonsbo از جدیدترین خنک‌کننده نسل پنجم SSD ها رونمایی کرد