گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک 2 در آزمایشی بیرحمانه / چالشی جدید برای جان سخت

گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک 2  و سری گوشی های گیمینگ بلک شارک رونمایی شد. این گوشی هوشمند سوای بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمندی چون پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855، از طراحی جالب و خاصی نیز برخوردار شده است.

شیائومی بلک شارک 2

یکی از اصلی ترین معیار های طراحی جالب و پر طرفدار در میان گیمر های، طراحی عضلانی و خشن می باشد، در کل گوشی های گیمینگ بهتر است از طراحی خشنی استفاده کنند تا طراحی باریک و زیبا. این گوشی هوشمند نیز از طراحی عضلانی زیبا و جالبی بهره مند شده است.

شیائومی بلک شارک 2

پیش از این نیز ویدئو های زیادی از کانال پرطرفدار JerryRigEverything را در وب سایت ما مشاهده کردید که هر کدام از این ویدئو های به نحوی بود که تحمل دیدنشان برای عاشقان دنیای تکنولوژی، بخصوص عرصه گوشی های هوشمند براحتی نبوده. این بار نیز جری به سراغ گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک 2 رفته تا ببیند سوای ظاهر خشن که نشان از مقاومت بالای این گوشی هوشمند می دهد، در مقابل شکنجه های ظالمانه چه عملکردی را از خود نشان خواهد داد.

قبل از دیدن این ویدئو باید بگوییم که آماده باشید که با تصاویر و صداهایی رو به رو شوید که شاید دلتان را به درد آورد. شما را به دیدن این ویدئو دعوت می کنیم.

پست های مرتبط

مدل‌های بعدی آیپد پرو احتمالاً مجهز به تراشه M5 اپل باشند

کل خط تولید سری آیفون 16 اپل از تراشه A18 بهره می‌برد !

مدل استاندارد شیائومی 15 از صفحه نمایش 1.5K LTPO و مدل پرو از صفحه نمایش 2K بهره می‌برد